Visitants

Visites

Website counter

divendres, de setembre 19, 2008

SOC ZONA CATASTRÒFICA!

Em sembla que dilluns vaig cantar victoria abans de la primera batalla...

La festa de la Independència va ser un desastre absolut, almenys per mí.
Resulta que mentres us escribia, jo ja notava que em feia mal el cap, però pensava que amb una becaineta abans del sopar i un parell d'aspirines, sería suficient...

Doncs si! Va ser suficient, però només per aguantarme fins després de sopar! Precisament quan comensava lo bo.

Migranya i de les maques!

Aaaaaaaaah, però no penseu que la cosa es va aturar aquí, nooooooooooooooo!

Sabeu perquè tenia migranya? Doncs perquè era només el primer símptoma del que va venir després : GRIP IN-TES-TI-NAL!!!!!

Ja dilluns a la tarda em sentía mig extrany de la panxa, però no era res que em preocupés. Però dilluns a la nit va comensar la debacle.

Quan ja no aguantava el mal de cap i vaig pujar a dormir... PAM! Comencem amb la febre i la "tiritera". Després, ves unes cuantes vegades al bany durant la matinada i unes altres tantes dimarts al matí (que jo pensava: Joder! Però si no he menjat gairebé! D'on surt tot això!) i quan dimarts a la tarda penses que el món s'ha acabat perquè et posen a dieta de pa torrat i atole d'arròs (fastigós, diguin el que diguin els mexicans. Sembla sèmola però aigualida i sense gust de res)... PAM! La febrada definitiva (quan ho vam poder veure, estava a 39°C però em penso que vaig tenir-ne més)!!!!!

Això sí, immediatament van arribar les medicines i tot va quedar en un susto. I dijous (dimecres no vaig anar a la feina) ves a treballar com vaixell en alta mar i amb les forces en números vermells.

Total, que em vaig declarar zona catastrófica. I aquest cap de setmana volen fer neteja... MMMMMMUUUUUAAAAAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!

1 comentari:

  1. ostras cariño quin greu i io sensa enterarma , no saps la rabia que em fan aquestas cosas pero bueno cuidat mol i que natejin els demes , que tu estas cumbalecien
    un peto

    ResponElimina