Visitants

Visites

Website counter

dijous, d’abril 03, 2008

Je Crois en toi!

Em sembla mentida com de vegades, la vida et pot sorprende d'aquesta manera. Com si ben bé es tractés d'una novel.la i l'autor fes ús del "deus ex machina" a tort i a dret, amb nocturnitat i sobretot amb alevosia.
Ja ho deia Romeu : "Soc una marioneta del Destí" i quanta raó tenía de sentir-se així.

El motiu d'aquest atac melodramàtic es ben simple.
Tot i que no estic massa segur de que sigui per millor, resulta que quan pitxor estava a la feina i pitxor m'anava, resulta que no només em posen qui m'ajudi, sinó que com per art de magia em donen el meu contracte definitiu (després de 6 mesos de no firmar-ne cap, ooooooi???) i em converteixen en CAP de compres amb poder per decidir sobre la ciencia, la vida, el bé i el mal, jejeje

Pero no son tot flors i violes, com va dir el tiet Ben a en Peter Parker : "Un gran poder, comporta una gran responsabilitat". I esclar, un ha de capacitar la persona que han posat al seu càrrec i a més, enfrontar-se a totes aquestes coses importants que havía de fer pero que mai tenia temps de fer i de les quals no en té massa idea de com les ha de fer.

Aaaaaaaaah, pero un se sent tant bé... Et sents important, com un gegant amb ganes d'esclafar unes quantes formigues insignificants, jajajajajajaja No, es broma. La veritat es que m'espanta bastant tot plegat. Només espero que els vents em siguin propicis i també els Déus.



Ara sí que va de bó i aquest cop no es la revolució. No, no, aquest cop es la Guerra i demostraré del que soc capas!


Un templer ha de fer el que ha de fer i ha de complir amb el seu deure de Caballer del Temple.

5 comentaris:

  1. ALBERT (ets no tinguis cap dupta un dels grans temples de la historia )
    el que pasa es que encara no tenias la oportunitat de demostraro,
    pero si tu proposas els dejaras am un pam de nas andeban ,decicio ,i coratja,
    es la guerra del caballe no et pos duna treba fins que la guañis ,
    la guañaras

    ResponElimina
  2. bon dia albert soc el pepeillo y purillo me alegro del contracte nou lo cual vol dir que tot va correctament i espero que la feina
    s'animi una mica mes el sabadell va guanyar al lider REUS per 0-2 i aquet diumenge jugan al camp de la gramanet veurem si son llestus i tambe els guanyen ara som a 5 punt del 5 y a 8 del 4 bueno espero que pasis un bon fi de setmana petons per tots i una abraçada als compadres etc.adeuuuuuuuuuuuuu.

    ResponElimina
  3. felicitats ALBERT a la fi vas conseguin lo que et vas proposan.

    ResponElimina
  4. Moltisimes felicitats, tot anira molt be i els demostraras tot el que vals ( si t'han donat el carrec es perque ja ho saben pero els costava reconeixer) endevant uqe "de los cobardes nunca se ha escrito nada"
    Angela

    ResponElimina
  5. I jo sense enterarmeeeeeee no si val.. mil dies sense scriure i ara va i deixes anar aquesta bombaaaaaaaa..jajajajja... ja saps q m'encantaaaaaaaa i això demostra q bé els hi ha costat xo a la fi se n'han adonat de la gran persona q tenen davant i no se'l volen deixar perdre! jajajajajja!! Albert nanu no perdis l'oportunitat!!! Estic feliç de la vida per tu guapooooooo
    Muamuamuamuamuamuamuamuamua

    ResponElimina