Visitants

Visites

Website counter

dissabte, d’abril 19, 2008

La Bomba!

Bé, hi ha vegades en que un ha d'escriure coses, i no troba les paraules adecuades...

Així que aniré al gra : LA KAREN I JO ESTEM EMBARASSATSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

No trobo les paraules per descriure-us la gran felicitat i els milions d'emocions que sento desde dissabte passat. Wow! Aquesta setmana ha passat volant...

Des de Dimarts es oficial a México i des d'ahir, divendres, es oficial a Catalunya.

La criatura, ni sabem ni volem saber, si serà nen o nena fins al moment del part, naixerà una mica abans de Nadal i si surt mandròs/mandrosa com jo, igual i neix per Nadal.

Estem embarassats de 5 setmanes i us anirem informant del progrés de l'embaras per aquesta vía.

Apa! Els que no us n'havieu assebentat per ma mare, que dubto que hi hagi ningú a Catalunya i molt menys a Sabadell que no ho sàpiguen, ara ja ho sabeu!

SOC EXTREMADAMENT FELIS!

4 comentaris:

  1. com dius els teus pares ens ho van dir deseguida, i a mi em va faltar
    temps per felicitarte per correo,
    estic molt pro molt contenta dons
    sere (tia besavia.)
    si pots miret el correo.
    petons per tots.

    Neus

    ResponElimina
  2. es pot veura que estas pretoric
    tots ens alegrem un monton
    hara molta tranquilitat i mols mimitos
    que tot surti be

    ResponElimina
  3. Enhorabona Albert estic molt conten de que tingueu un chamaquito/ta.Al teu pare ja no li cantem cuan mes serem a taula...ara li cantem "abuelito dime tu..." Espero que tot vagi be,records per la Karen i per tots.

    ResponElimina
  4. Moltisimes felicitats a tots dos, m'alegro molt de la noticia i us desitjo lo millor, es portaran molt poquet amb la Tania

    ResponElimina