Visitants

Visites

Website counter

divendres, de febrer 13, 2009

Congratulations!

En primer lloc, una disculpa: el meu cap ha tornat a instalar aquell programa que li permet veure des del seu ordinador el que un està fent o el que no està fent amb el seu, així que em resulta impossible escriure en hores de feina (que paradoxalment és l'únic moment del dia en que ho puc fer.).

En segon lloc, una espècies de miracle.

Ahir vaig anar al despatx del meu cap perquè em firmés un pagament i una ordre de compra. Em va dir que volia parlar amb mí de vàries coses però que no tenia temps perquè estava enmig d'una subasta de maquinària i que no la podía deixar. Jo no les tenia totes perquè darrerament, hi ha hagut varis acomiadaments a l'empresa i justament, s'han produït tots en divendres.

En fí, que vaig esperar a que es desocupès i a la tarda em vaig armar de valor i li vaig anar a preguntar de què es tractava.

I em va dir que es tractava de l'auditoria.

- Veureu, la setmana passada, dijous i divendres, vam tenir l'auditoria anual que ens fa un ens extern, per renovar el certificat de qualitat ISO9001. És una llarga història, però resumiré dient que abans de que m'auditèssin no les tenia precisament totes però l'auditor (que aquest cop, va ser l'auditor en cap), em va felicitar quan vam acabar i em va dir que mencionaria la meva àrea com una fortalesa del sistema de qualitat en la reunió de tancament. -

Així que vaig respirar una mica més tranquil però sense que se m'acabés de treure el nus de la gola.

Però els meus temors eren totalment infundats. M'havia passat tota la setmana dubtant que ni tan sols el meu cap s'adonés de que si jo havia tingut un resultat EXCELENT a l'auditoria, pogués adonar-se de que alguna cosa estava fallant... En fí, pensava que era prou estúpid com per veure, encara que ho tingués enganxat al nas, que si jo sortia així de bé a l'auditoria, potser el problema estava en una altra banda.

Jejejeje, potser el meu cap no és tan inútil com sembla... Vaja, que per mí que ho fa veure que és inútil perquè EM VA FELICITAR i em va expressar la seva sorpresa pel resultat. Em va dir, que no s'ho esperaven pas que tinguès aquest resultat i que a la reunió de tancament, l'auditor els va felicitar ESPECIALMENT per l'ÀREA DE COMPRES. Que havia demostrat no només tenir tot en ordre, sinó que coneixía el funcionament del sistema de qualitat "de pe a pa" i que havía demostrat ser una gran fortalesa del sistema.

Ara bé, no tot van ser flors i violes, oi? El meu cap em va dir que estava molt sorprès (no hi ha més cec que el que no vol veure) i que volia que li expliqués com podia ser que hi hagués aquesta diferencia entre els meus resultats i els problemes que tenim sovint.

Home, personalment, penso que no hi ha relació perquè el problema principal és en una altra banda però el vaig deixar fer, divertit de veure'l tan desconcertat.

Em va dir que potser el problema era que no ens estavem enfocant en la direcció correcta. Que a nosaltres el que ens interessava era que les coses arribèssin a temps i que ens costèssin menys diners ( que no deixa de ser "Administració d'empreses per Dummies" i més amb els temps que corren. Vaja que això ho sap fins i tot el meu fill). Així que em va demanar que hi fés una pensadeta per veure de quina manera podíem reconduïr els objectius cap a aquests dos eixos i no sense haver-me felicitat un cop més pel meu excelent resultat.

I jo vaig marxar la mar de content per la meva VICTÒRIA sense precedents (que espero, tanqui la boca a bastanta gent, entre d'altres el Gerent de Planta, que m'odia a mort) i pel fet d'haver recuperat la confiansa del meu cap amb un cop d'efecte teatral, lo qual m'assegura que per malament que vagin les coses, no seré dels primers en perdre la meva feina.

Així que em felicito triplement!

P.D. : I no, no puc demanar un altre augment de sou amb la situació com està, papa. Que com diuen aquí : "ves el temblor i no te hincas".

3 comentaris:

  1. FELICITATS
    jo tu dic i tu repetejo moltes bagadas .

    TU BALES MUCHO

    ResponElimina
  2. albert soc el teu pare felicitats per la felicitacio del teu cap i sageig agi pues es donaran conte que et necesitan ok visca el sabadell 12 punts seguits ja anem 4

    ResponElimina
  3. estic molt, molt contenta q tot et surti tan be ,FELICITATS!!!

    ResponElimina