Visitants

Visites

Website counter

dimecres, de gener 02, 2008

Projectes 2008

Malgrat les prediccions pessimistes que inunden l'espai mediàtic, cal ser optimistes i fer projectes de cara a aquest nou any. Deixaré de banda els projectes més personals ( i súpersecrets, esclar) i exposaré els més públics.

1. Laboralment : home està clar, si m'heu llegit, que no m'agrada estancarme i per altra banda que les coses no van bé. Hi ha punts que no em pertoquen pero pel que respecta a mi, espero buscar , i sobretot, trobar, noves formes de millorar laboralment. Especialment, jo voldría tenir els mínims errors posibles i treballar de la forma més eficient posible. Evidentment, entra en els meus plans conservar la feina forever and ever. Conclusió : errors = 0, eficiencia = 100%.

2. Independitzar-nos : potser sigui el projecte més difícil donades les circumstancies. Aquí a Mèxic existeixen els crèdits INFONAVIT que funcionen més o menys igual que les aportacions a la seguretat social, és a dir, tu vas cotitzant i et van donant punts, quan asoleixes el mínim de punts, tens dret a un crèdit per vivenda. Si tot va bé, esperem que aquest principi d'any jo ja tingui el mímim de punts necesaris i els pugui ajuntar amb els que té la Karen per solicitar el crèdit i independitzar-nos.

3. Naturalització : aquest febrer ja puc demanar la nacionalitat mexicana. Tinc dos mesos per investigar qué, on, quan, com, etc...

4. Espiritualment : Bé, ja ho he exposat en el post anterior, aquest any passat ha comensat el meu desenvolupament espiritual amb un pas irregular pero ha comensat que es lo important. Espero que aquest any es produeixi el trencament de la barrera que m'impedeix seguir més endavant i agafar un ritme constant i ferm. La veritat, és que espero superar certa barrera que em té algo aturat en aquest aspecte, pero la manca d'un guía no em permet fer progresos importants.

5. Personalment : doncs personalment, espero poder seguir treballant per ser una millor persona en tots els sentits. El.liminar les meves mancances i potenciar les meves virtuds. Sé que és algo difícil a aquestes alsades del partit, ja que es un munt de feina pero aquí seguiré al peu del canó per aconseguir-ho. Malgrat el que certes persones puguin pensar, l'any passat va ser molt important en aquest aspecte i espero que aquest any ho sigui més.

1 comentari:

  1. bueno intentare resumi els tres comentaris
    cor i andeban ,ilusio coracha ,espenta i molta forca de boluntat
    ia que tu mateix dius que tens una de las feinas mes duras que as tingut,desde la seguretat que et dona tenirla , tot i dulenta ,tens de mira i remira altras pots tria i si no amplias fronteras sempra estas al mateix lloc
    fesma cas Albert que surtin els teus curriculons del ordenado no te afecta per res ok
    encuan ha puliticas cambis climatics i desastres naturals per desgracia no ipudem fe res
    pero no sera tan greu( ESPERO )

    ResponElimina