Visitants

Visites

Website counter

dimecres, de gener 02, 2008

Retrospectiva 2007

Penso que cal fer una retrospectiva de l'any que acaba de marxar allà on van els anys que passen, es queden 365 dies entre nosaltres i desapareixen en l'horitzó per no tornar més que en la nostra memoria.

El 2007 va comensar bé i malament, bé perqué em trobava a casa, amb la meva familia gaudint de bons moments. I va comensar malament perqué es presentava un futur no gaire animós : m'acabava de quedar sense feina i no sabía pas com m'ho faria per tornar a comensar, pero almenys em sentía amb forses suficients per posar-m'hi tan bon punt tornés a Mèxic.

Afortunadament, no va passar un mes que ja ho vaig tenir tot encaminat.

A poc a poc, les coses van anar encaixant al seu lloc, pero ben aviat em vaig adonar que aquesta feina era potser, la més dura que havia tingut en la meva vida. Deixa't estar d'ambulatoris i iaies torracullons! Pero en fí, a priori semblava que ho podria manegar perfectament i que l'empresa era un lloc com cal.

Poc abans de trobar la feina vaig iniciar aquesta aventura bloggera que va tenir un èxit sense precedents, almenys per mi, i de la qual em sento molt satisfet, la veritat. Val la pena perdre uns minuts, quan la feina m'ho permet, per escriure quatre tonteries.

El 2007 ha estat un any, a diferencia del 2006, que ha servit per adonar-me de moltes coses que no sabía de mi mateix, per explorar els meus límits i aprendre que a vegades no sabem més de nosaltres mateixos del que saben els demés. En fí, que no ens coneixem com caldría i on pensem que les coses están control.lades, no ho están ni molt menys. Ja sabeu que per veure la palla a l'ull aliè, cal treure primer la viga del propi, com va dir l'amic Chucho ( Jesús ).

El 2007, ha estat l'any del meu, no puc dir despertar, pero si puc dir afiansament espiritual. Ha estat l'any en que he comensat el meu desenvolupament amb un èxit relatiu i irregular, pero èxit a la fi i al cap.

El 2007, ha estat un any de grans decepcions de tot tipus, d'enrabiades, discusions, pero també ha estat un any de sorpreses agradables, alegries i reconciliacions. Especialment em quedo amb dues coses : el naixement del meu nebot, en Micky i l'embaras de la meva cosina Glòria (ostres tu, per acabar l'any no està gens malament la noticia, fa que valgui la pena tot lo demés).

A nivell geo-polític, doncs no hi ha gaire a dir, son les mateixes idioteses de cada any amb un digit diferent al final. No hi ha res a comentar, cal que passi algo molt gros perqué les coses vagin com haurien d'anar, mentrestant contentem-nos amb posar el nostre granet de sorra, ridícul, i que no serveix de res mentres els que realment podríen aconseguir quelcom valuable no ho fan, i així seguirà per secula-seculorum si no passa una desgracia gran.

A nivell esportiu, pures decepcions. El Barsa té un any de Gloria esportiva i al següent fa aigües per tot arreu. Es decepcionant. Massa irregular, la veritat, pero com que aquí no el puc seguir com Déu mana doncs tampoc li dono tanta importancia.

En fi, adéu 2007.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada