Visitants

Visites

Website counter

divendres, de juny 13, 2008

Hope City Reloaded

Reloaded, recarregat... Ressucitat, diria jo!

Això mateix és el que he fet amb aquest blog. Pobret, es va morir d'una sobre-dosi de posts i comentaris més punyents i conflictius de lo normal. Em va fer mal i per això vaig deixar d'escriure però en fí, fins i tot les roses tenen espines, oi?

Calia fer-ho. Deixem-ho aquí. Encara que el que escrigui sigui només propaganda barata per enlluernar a la gent, cal que ho segueixi fent perquè m'agrada i el que s'enlluerna és perquè vol no perquè jo l'obligui pas a llegir-me ( i al contrari, of course ).

M'agradaria recuperar l'esperit investigador dels inicis del blog. Ara fa un any i escaix que vaig comensar els meus "reports" sobre els "ooparts", l'antiga ciutat de Tenochtitlán, la gastronomía mexicana, etc...Trobo a faltar aquell esperit que m'impulsava a investigar abans d'escriure. Ara bé, m'agradaría escriure més sobre metafísica, espiritualitat, biosofía, filosofía (barata o no), religió, mística, mitología, ciencia ficció (o no), enigmes, etc...

Esclar que són temes perillosos oi? Un no sap mai quantes sensibilitats ferirà o a quants infidels aconseguirà convertir a la fe, jejejejeje És broma això! Procuraré ser prou objectiu com perquè ningú més senti transbalsat el fonament de la seva fe o no-fe. Guaita! Un altre broma i sense adonar-me'n! Jaaaaaaa, més mal no temptar la sort.

En fí m'agradaría escriure sobre espiritisme, sobre les religions maies i azteques, sobre el calendari dels idem, sobre l'escriptura criptogràfica dels mateixos (¿¿¿sabeu que és una vírgula??? No és una cotxinada, si ho estaveu pensant), també sobre grans misteris i enigmes de la humanitat, sobre civilitzacions ocultes i perdudes (com els Lemurians), sobre llegendes i mites (urbans o no), etc...

I sabeu perqué? Doncs perquè m'agrada escriure sobre aquestes coses i perquè a qui no li agradi que no ho llegeixi, ok?

Apa, tornem-hi que no ha estat res! (només un ensurtet).

Òbviament no hi faltarien els comentaris sobre la vida qüotidiana pero ara sí, sense que puguin induïr a malsentesos ni a clavar punyalades a l'orgull de la gent.

2 comentaris:

  1. bueno bueno espero que no arribi ( la sangre al rio )
    esplcans forsas cosas de aquestas que tu fas tan i tan interesans
    ( i pelillos ha la mar )
    ok

    ResponElimina
  2. M'alegro q siguis de tornada (a pesar de tot!)
    La tirita ja m'ha arribat...!

    ResponElimina