Visitants

Visites

Website counter

dimarts, d’octubre 16, 2007

De vacances??? DE VACANCES!!!!






Buenas! El motiu d'aquest post accelerat abans de marxar cap al descans dels guerrers, és que per fí m'he decidit i avui li he demanat permís al meu cap (no pas el físic, esclar. Seria absurd.) per faltar a la feina el dia 26 i m'ha dit que SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!!! Resultat : euforia permanent i impaciencia galopant durant dues setmanes.






I es que no es per menys! Acapulco m'espera! Per fí.






Em moria de ganes de coneixer-lo. Lo lleig del tema es que aquesta gent només mengen peix i ja veure'm com m'ho faig. Ja coneixeu el meu amor i devoció pels animals acuàtics ja sigui crus, marinats o cuinats.
Perqué aneu fent boca unes fotos.






3 comentaris:

  1. VACACIONESSSSSSSSSSS EN EL MARRRRRR!!!
    oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo Albert ja era horaaaaaaaaaaaa moooolt bé stic súper il.lusionada per vosaltres pq us ho mereixeu més q ningú!!!! A disfrutar a topeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    Petonetsssss

    ResponElimina
  2. estic contentisimaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    disfruteu ha tope tehio mes que merescut ,segu que trobaras alguna coseta per jala
    que costi que si que el miro el bloc , pero mira avui u i fet despres de escriure

    ResponElimina
  3. BUENO ALBERT ESPERO QUE OS VAYA MUY BIEN EL VIAJE Y LO PASEIS GUAY DEL ACAPULCO YA ME EXPLICARAS LO QUE SE CUECE POR AHI SI ES TAN COMO DICEN, ESPERO QUE SI,POR LO DE LAS VIANDAS ACUATICAS NO TE PREOCUPES SEGURO QUE HAY CARNEEEEEEE, UN SALIDO Y FELICIDADES.

    ResponElimina