Visitants

Visites

Website counter

dimecres, d’agost 06, 2008

FELICITACIONS

Des d'aquí, a la ciutat de l'esperansa, hem notat que hi ha un nou estel al firmament.

És molt brillant i bonic. Enlluerna malgrat la distància.

El seu nom es Tània, que em recorda pel nom i per l'època de l'any a Titània , la reina de les fades del "Somni d'una nit d'estiu" de William Shakespeare.

Des d'aquí una felicitació ben gran als felisos pares, avis, tieta, etc... Però sobretot, un petonàs immens a la primera filla d'un cosí/cosina meva (en realitat aquí, a la ciutat de l'esperansa, en diuen nebots, sigui quin sigui el grau de cosinatge més enllà del primer). No tinc molt clar quin grau de parentesc tenim la Tània i jo, perquè cosins segons son un altra cosa segon tinc entès. Però éeeeeeeeeeeeeeeees iguaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!!!!!!

Moltes felicitats Tània!!!! Benviguda!!!! Que tinguis molta SORT i que Déu et beneeixi i t'ompli de llum!!!!!!!!!

Aviat ens coneixem i de pas et presentarem el teu cosinet, cosineta o lo que sigui. La veritat, no sé quin grau tenim de parentesc, menys sé el grau que tindràs amb el meu fill o filla.

2 comentaris:

  1. Moltisimes gracies, la veritat es que no ens cansem de mirarla, es presiosa, tots estem molt contents, es un angelet, de moment nomes dorm i menja suposo que ja hauras vist alguna foto. Petons per tots i tambe us desitjo que tot us vagi com l'hi a anat a la Gloria

    ResponElimina
  2. gracias per la patr de tieta avia que em toca
    es una monada de nena

    ResponElimina