Visitants

Visites

Website counter

dimecres, d’agost 06, 2008

PANIC

Pànic!

Estic sent auditat!

Ens van estar preparant per aquesta auditoria des de fa més o menys un mes.

Ens està auditant un dels nostres clients : Schneider Electric North-America. El nom per sí sol ja espanta. Per no dir que és el nostre client més important...

L'auditoria respón a que ens han transferit un negoci que teníen amb una altra empresa, lo qual significa 12 nous tipus de materia prima que s'han d'aconseguir y ràpid perqué, com sempre, anem tard i jo en pago les conseqüències. Però això és una altra historia...

Des de fa un mes ens venen espantant amb coses del tipus que la transferencia del negociet depèn d'aquesta auditoria i un pensa : " Joder! Està greu la cosa!".

En fí per la part que em toca, que és prou important, em vaig posar las piles i ASAP, o sea AS SOON AS POSIBLE, vaig fer tot el que estava a les meves mans per tenir les coses al día, amb el permís del "cierre mensual" del mes de juliol i apa! "que sea lo que Diós quiera!". Previ creuament de dits a l'esquena i resament a tots els sants del calendari, esclar.

I resulta que ja portem dos dies d'auditoria, i resulta que ja m'han auditat tres vegades i no m'han demanat ni un sol dels papers que amb tanta dedicació i urgencia jo havia preparat i posat en ordre...

Les preguntes que m'han fet han estat ben simples i fàcils de torejar. O sigui, que tota l'escagarrinamenta de la setmana passada, inclosa colitis bastant pujada de to, no ha servit de res.

Això si, m'he portat com un campió.

Una de les auditories que vaig tenir, la vaig fer en un 95% en anglès i jo diria que la vaig passar amb nota. Jo estava afligit perqué sabia que venia un americà i que hauria de parlar en anglès. Reeeeeeeeeeeeeeeeeees! Mentres auditava als altres, vaig veure que parlava en español i em vaig anar tranquilitzant. Quan em va tocar a mi, jo tranquil de la vida, no? Pos no. Resulta que al meu cap no se li acud res més que dir que jo parlo anglès i que podem fer l'auditoria en anglès. - Gota de suor freda recorrent el meu front...-

Llavors el paio, diu que no que necessita practicar el seu español. - Sospir d'alleujament d'un Albert molt preocupat pel seu anglès conversacional i tècnic.

I el meu cap, que la veritat s'hauria de preocupar d'altres coses abans del meu nivell de conversació en anglés, diu que jo també necesito practicar el meu anglès. - Mirada assassina d'un ja mosquejat Albert al seu cap -

Total : Toma auditoria en inglés!!!!!!!!

Bueno, quedi l'anècdota pel record i la certesa de que aquests paios són uns exagerats del 15.

2 comentaris:

  1. segu segu que et baras surti millo del que et pensas; que una servidora encara te guardats els 10 de nota que treias de ingles

    ResponElimina
  2. seggurisim que et devia surti mol millo del que tu et pensas
    que una servidora encara te guardadas las notas del teu ingles
    i et recordu que heran 10
    tambe estic segura que no et demanan paps perque ia saban de la taba capacitat i el que bals
    toma

    ResponElimina