Visitants

Visites

Website counter

dijous, d’agost 07, 2008

PANIC (2A PART)

És curiós el pànic, hoy?

Bé, en realitat te molts noms el concepte : pànic, por, histèria, esgarrinamenta, aculloniment, angunia...

Digueu-ne com vulgueu, en el fons és el mateix.

Incís :

Ostres tú! Acabo de veure passar un dels auditors i és el Dr. House en persona! No m'hi havia fixat!

En fí tornem al tema.

Els motius de la por, són o poden ser múltiples i variats, però generalment també són completament i totalment injustificats.

L'exemple més clar d'això són les fòbies : claustrofòbia, agorafòfia, aracnofòbia...

Les fòbies, estrictament solen ser provocades per un trauma, generalment infantil. Quan no tenen una causa traumàtica, solen ser simplement maníes estúpides
que té la gent que generalment, no té una vida social massa activa i li agradaría millorar-la.

Jo tinc vàries fòbies/manies :

Em produeixen pànic les serps.

Em produeixen pànic les aranyes més grans que una tassa de café.

Em produeixen pànic els taurons i per tant, endinsar-me massa al mar.

Em fa por que el cel em caigui al damunt del cap... Noooooooooooo, és broma! No soc pas Gal, jo!

Em produeix repulsió extrema el peix i el marisc. I sabeu qué? De tota la llista que acabo de escriure, l'única fòbia que hi ha és aquesta darrera. Perqué ha de ser un trauma el que va provocar aquesta repulsió, de fet ni tan sols recordo en quin moment em va deixar d'agradar el peix per passar a l'odi extrem i absolut.

Es curiòs, oi? Un día haig d'anar a que m'hipnotitzin per fer una regresió a aquest moment misteriòs.

3 comentaris:

  1. mira io tampoc recordu cuan va se
    aquesta teba fobia al peix perque de petit petit si que tel cruspias

    je je

    ResponElimina
  2. A mi em passa elateix amb la pomai poques persones ho entenen.... ostres tu deu ser cosa de família!

    ResponElimina
  3. A mi em passa el mateix amb la pomaaaaaa! jajajajajajja deu ser cosa de família vessssssss

    ResponElimina