Visitants

Visites

Website counter

dilluns, d’agost 11, 2008

RECOMPENSA

La llei de la correspondencia diu que "en aquesta vida, tot el que fas, te la seva repercussió".

I com si es tractés d'un radar, les coses que fas, dius i penses, surten de tú, com si fossin ones, toquen les persones, coses i situacións, hi reboten i tornen cap a tú, corregides i augmentades. Ja ho diu la dita : "Tal faràs, tal trobaràs".

Avui estic molt content.
He obtingut una molt bona recompensa als meus esforsos.
A la junta d'aquest matí, on ens estaven reportant els resultats de l'auditoria de la setmana passada, he rebut una felicitació directa del Gerent de Planta pels resultats obtinguts en la part que em toca.

Evidentment, no he estat l'únic a qui han felicitat, oi? Però si he estat el primer i de forma separada dels altres. O sigui, una menció especial i provenint de qui provenía no puc fer menys que sentir-me orgullós de la meva feina.

A més, suposo que ajudarà de cara a la meva petició d'augment de sou que s'ha de definir, si no avui, demà quan arribi de viatge la socia del meu cap. De fet el tinc promés només ens hem de posar d'acord en la quantitat, però vaja penso que la quantitat que vaig demanar no és, en absolut, una exageració i serà molt profitosa ara que tenim un barrufet/barrufeta en camí (per ser exactes ja hem superat la meitat de l'embaras i dissabte que vé donarem confirmació de si és un barrufet Santi Israel o una barrufeta Amayrani Montse).

Desde que em van deslliurar de les compres del que no és Materia Prima, he notat exageradament la disminució de bronques i l'augment de temps lliure per dedicar-me al que és realment important. Apart, el fet de que m'hagin comprat un portatil em permet fer cosetes a casa que abans no podia fer a la feina.

En fí, espero que amb aquests dos elements per fí la Revolució prosperi i les coses surtin tal i com jo sempre havia esperat que surtissin. O sigui, molt bé.

1 comentari:

  1. estic totalmen segura de que les cosas surtiran requetebe
    i estic mol pero que mol cuntenta de que se et reconegui el teu merit i el teu esfors felicitats

    ResponElimina