Visitants

Visites

Website counter

dimecres, d’octubre 29, 2008

I TANT QUE ES CAPRITXÓS!!!!

De pura casualitat, avui, després de la meva arenga d'ahir, obro la pàgina de "El Periódico de Catalunya" i em trobo amb una noticia que ja m'ha deixat sense paraules i m'ha acabat de donar la raó.

Resulta que el germà del Papa, el bisbe de Rabona (Deuschtland), Georg Ratzinger, ha de celebrar el seu aniversari properament. Així que el seu germà, el Papa, li va preguntar que com volia celebrar el seu aniversari (quin bon germà, oi?).

Al senyor bisbe no se li va acudir res més que dir que li agradaria escoltar un concert de Mozart a la Capella Sixtina, així de modest és el nen. Evidentment Mozart no podrà asistir a l'event i molt menys dirigir l'orquestra, el que vull dir es que el senyor bisbe vol escoltar un concert de música de Mozart però aquest no és el tema.

El senyor Papa de Roma, evidentment no li ha pogut negar al seu germanet el capritx i s'ha encarregat d'organitzar l'event.

No cal que us digui que per una persona normal, està fora de tota posibilitat ni tan sols somniar amb una cosa així però l'ombra de l'ex-monseyor Ratzinger és allargada i ni tan sols ha de demanar permís a ningú, ja que la capella sixtina és dins el Vaticà i allà mana ell. Tampoc cal dir que als pobres plebeus no els és permès ni tan sols fer una foto inocent a la Capella Sixtina sense haverse de sentir com el més gran dels pecadors (parafrasejant a Sau).

Però això no és el més greu. El més greu, és que la festeta d'aniversari costarà ni més ni menys que 100,000 euros, mateixos que seràn derivats dels que els alemanys voluntàriament destinen a l'esglèsia a través dels seus impostos, la qual cosa si no m'ha fet gràcia a mí, m'imagino que n'haurà fet menys als alemanys que de bona fe fan donacions a l'esglèsia. Bàsicament perquè se suposa que hi ha gent al món que es more de gana i de sed i necesita ajuda, i també se suposa que els diners que recapta l'esglèsia a través de donacions voluntàries són, apart de per mantenir el monstre amb vida, per solucionar aquest tipus de coses. Vaja a menys que un concert de Mozart a la Capella Sixtina de 100,000 euros entri dins de la definició de causa benèfica i jo estigui equivocat, esclar...

Apart, em penso que amb uns quants globus, un pallaso i un escolanet canviant els discos hauria estat suficient, i no s'haurien gastat tants diners. Que la Coca-Cola i els "ganchitos" no són tan cars... I em penso que els Aromes de Montserrat i el Chartres els han de sortir gratis (tot i que se suposa que aquesta gent no beuen o no haurien de beure, però ja sabeu: només una copeta per fer baixar els "ganchitos"...).

A veure si l'any que vé no ens sortiran amb que lloguen l'estadi de la Roma per fer-hi un concert d'en Ricky Martin o la Madonna finansat pels "espanyolitos de a pié" (em decepcionaria molt que els Peperos de turno no aplaudíssin tal idea).

No tinc temps de parlar de l'abús de poder i la prevaricació evident, perquè m'imagino que si el mossèn de Valldeperes de Dalt ho hagués demanat s'haurien partit el cul fins a la fi dels díes. Per no dir, que no li haurien preguntat quina festa d'aniversari li agradaría ni que es congelés l'infern.

En fí, mil gràcies Mossèn Ratzinger per donar-me la raó!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada