Visitants

Visites

Website counter

dijous, de maig 24, 2012

Rera Bambalines

Bufa! Set mesos sense escriure! La veritat és que he estat una mica ocupat, per dir-ho d'alguna manera.

Avui, un anuncio que aquest blog és a punt de patir una transformació brutal. El motiu principal, a part de donar-li un nou aire, és que quan el vaig crear no tenia massa clar sobre què hi havia d'escriure. Amb el temps, aquesta manca de direcció (entre d'altres coses) són el que van fer que comencés a escriure cada cop menys i menys fins que definitivament hi vaig deixar d'escriure. Així que he decidit donar un cop de timò i donar-li un sentit. Començaré a escriure en concret d'un tema en concret.

Potser el tema, no us agradarà als pocs que em seguíeu fins ara, però necessito fer-ho. Ningú us obliga a llegir el que escric. Bàsicament, es una espècie de teràpia per mí: m'ajuda a organitzar les meves idees. I a més, com va dir Jesús: aquell que tingui orelles, que escolti. Doncs bé: aquell que tingui ulls, que llegeixi i els que no vulguin, doncs que busquin un altre blog que els ompli. No puc acontentar tothom, tot i que m'agradaria.

Com alguns de vosaltres ja sabeu, desde molt petit, sempre m'han interessat els temes paranormals. Ho he demostrat àmpliament en l'etapa anterior d'aquest blog. No és una cosa que m'hagin inculcat els meus pares, ni m'hagin ensenyat a l'escola, sencillament ha nascut de mi ( i suposo que de la meva curiositat natural per entendre aquelles coses que no m'acabaven de fer el pes).

Aquest afany de coneixements arcans, em va embarcar en una espècie de viatge iniciàtic que, entre d'altres coses, em va portar a México (tot i que jo no ho sabia, llavors) i m'ha portat exactament on soc ara mateix: assegut davant l'ordinador escribint aquestes paraules (no sé si amb massa sentit o no per vosaltres).

Aquesta espècie de viatge iniciàtic, on aparentment, m'he vist forçat a observar i llegir molt (al contrari del que jo hagués volgut) ja que totes les oportunitats de rebre coneixements a través de la intervenció d'una altra persona i de forma directa s'han vist frustrades, m'han dut també a aquest moment: a mitjans del 2012, i observant com el món va cambiant molt depressa malgrat que la majoria de la gent no sembla tenir-ne més que la intuïció.

Així doncs, amb aquesta declaració d'intencions, passo a l'acció i em poso a treballar una estona. Perquè malgrat els meus avenços espirituals un ha de seguir guanyant-se la vida... de moment!

Després de donar molts tombs per la vida i pel món de tot allò que és paranormal, he acabat de mica en mica trobant el meu lloc i he acabat per trobar-me a gust en una corrent New-Age "optimista". Que què vull dir amb això? Doncs que en primer lloc, no m'agrada massa ficar-me en temes de "conspiranoia" i que penso/sento, que tot això del 2012 i de la fi del món el día 21 de dessembre, em sembla una bajanada i que malgrat que penso que sí es produïrà un "event" que cambiarà el món per sempre, prefereixo pensar que serà un "event" beneficiós per la Humanitat.

El que no es pot negar de cap de les maneres, és que alguna cosa està passant. Per bé o per mal, tots podeu sentir al vostre interior la sensació de que alguna cosa s'acosta a marxes forçades (si és que no és aquí, avui, ara; que ja està passant i s'està incrementant amb cada dia que passa). Espero que fins aquí siguem d'acord.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada