Visitants

Visites

Website counter

dijous, d’agost 09, 2012

Missatge 09/08/2012

Avui, en somnis, he rebut una visita il·lustre i probablement galàctica, si és que no he entès malament el somni.

Aquesta matinada, després de fer una visita al bany, he quedat profundament adormit i he somniat. Ha estat un somni llarg i ple de detalls, extrany com tots els somnis, surrealista en alguns moments. Però quan he despertat he sabut que era especial. Aquesta matinada m'han visitat 4 "persones", dues parelles: una m'ha mostrat una cosa (un objecte, un artefacte en funcionament) i després, l'altre parella m'ha estat, d'alguna manera evaluant. Sobre qué, no ho sé, només sé que m'obserbàven i prenien notes, fent comentaris sobre mí (això era molt obvi al somni).

Tinc una lleugera idea de per què, però no la puc explicar de moment. Té a veure amb algun tipus de missió. Fins i tot, podria arribar a dir-vos que per dir-ho d'alguna manera, els he arribat a tornar la visita al final del somni, però no n'estic segur perquè totes les imatges del somni estàven vetllades i modificades (suposo que per evitar-me el shock que hauria estat veure tot això de forma directa).

De totes maneres, el shock ha estat bastant considerable i ha estat i és un honor per mí haver compartit un somni amb tals personatges. Després, malgrat haver dormit (abans del somni) bastant malament, m'he despertat completament descansat i d'un humor inmillorable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada