Visitants

Visites

Website counter

dilluns, de maig 28, 2007

Déu, el Master de l'Univers ( 2a. part )

Beeeeeeeeeeeeeeeé, després d'aquest petit càstig que us vaig imposar secretament i perquè, sincerament, ni tenia res per comentar ni tenia ganes ni temps d'escriure, tancaré i consti que dic TAN-CA-RÉ la polèmica suscitada pel post anterior.

Personalment, us haig de dir que a mi ningú me la menjat el coco. Les meves conclusions al respecte d'aquest tema s'han forjat després de molts anys d'investigació i de llegir molts llibres (si es veritat que darrerament se m'ha facilitat l'accés a aquesta informació, pero també es cert que ja portava temps investigant a internet i altres fonts que no revelaré,jejeje). Ja sabeu, o haurieu de saber, que quan un tema m'interessa mi aferro com un gos amb un òs i que no el deixo estar, normalment al cap de poc temps, fins que li he tret tot el suc (i aquest tema en té molt de suc).

En segon lloc, vull deixar molt clar que malgrat les meves conclusions, no em considero un heretge ni res de tot això. Segueixo sent catòlic perqué penso que dins el que cap segueix sent la religió que s'acosta més a les meves conclusions, i perquè és la meva religió de criansa i educació. No crec pas que estigui barallada amb tot el que vaig dir.

Esclar que la meva religió no té res que veure amb que estigui d'acord amb tot el que diu l'esglèsia. L'existencia dels Evangelis apòcrifs n'és un exemple. Pels no versats en la materia, els evangelis apòcrifs son els evangelis no-oficials. És a dir, en un comensament, als inicis del cristianisme hi havia molts evangelis. Lo cual, era un merder a l'hora d'unificar les creences de tots els cristians sota una sola ensenya. Què va passar? Doncs que hi va haver un Papa molt llest que va fer un concili i va dir que només acceptaría 4 evangelis oficials que són els que ja coneixem i la resta... Doncs la resta els van cremar i els van prohibir sota pena d'excomunió ja que no casaven amb la idea que ell tenia de l'esglesia catòlica. Així es van perdre els evangelis de la majoria de protagonistes de la vida de Jesús, també un evangeli de la infancia de la Verge, i un dels més importants : l'Evangeli de Judes, que afortunadament acaben de trobar-ne una copia i que pot ser que canvii la imatge d'aquest pobre home per sempre. Segons aquest evangeli, Judes no hauría traït a Jesús sinó que l'hauria denunciat seguint les seves pròpies instruccions, et voilà! El traïdor esdevé l'heroi de la película.
Crec que ja vaig parlar de la metafísica en un altre post pero reprendré el tema on el vaig deixar. La tradició hermètica prové de més enllà dels temps. Diu la llegenda que va arribar a les terres aztecas i maies i a les terres Egípcies de mans dels supervivents de l'enfonsament de l'Atlàntida que estaría situada al mig de l'Atlàntic. Així, uns haurien emigrat cap a l'oest arribant a Amèrica i altres cap a l'est arribant a Àfrica. Aquests son els que més m'interessen ara mateix. Es diu que dos d'aquests supervivents van ser Isis i Osiris, els Déus Egipcis. Dels seus ensenyaments els egipcis no només en van treure secrets d'agricultura, arquitectura, matemàtiques o astronomia, sinó que van aprendre certes arts místiques, magia, religió, etc, etc...

Així, es van crear temples d'iniciació a Egipte on els estudiants aprenien els secrets de l'univers. Es diu, que Abraham era un estudiant d'un d'aquests temples, Salomó, Moisés, i altres personatges de la Bíblia. Pero en fi, va haver-hi un paio que es feia dir Hermes Trimesgisto (pels grecs, en realitat tenia molts noms) que va ser conegut arreu del món per la seva sabiduria i el seu gran poder, amb el qual va ajudar a moltes nacions. Pero aquestes propies nacions van voler apoderar-se dels seus secrets perquè li teníen enveja. Doncs bé, com que van voler destruïr-lo i robar-li els seus coneixements aquesta tradició es va haver d'amagar i va quedar esborrada del mapa. Esclar que va continuar en secret les seves activitats. Doncs bé, aquesta tradició s'anomena hermètica en honor seu, i la paraula és sinònim de misteri, d'una cosa tancada i a la qual no es pot tenir accés. Avui en dia s'està recuperant aquesta sabiduria i s'està obrint al món sota el nom de Metafísica.

La metafísica es basa en set principis que resumeixen el funcionament de l'Univers i que fins i tot el mateix Déu no pot desobeïr :

1- El principi del mentalisme : tot es mental. L'univers es una creació mental de Déu. S'arriba a aquesta conclusió a partir dels raonaments que ja vaig escriure. I no només això, sinó que nosaltres també tenim aquest poder ja que com diu la mateixa metafísica : "Com es a dalt, es a baix" = els mateixos patrons es repeteixen a totes les escales de l'Univers, comensant per Déu i acabant per les partícules sub-atòmiques. Apart, ¿no estem fets a imatge i semblansa seva?

2- El principi de correspondencia : tot està relacionat en un nivell o altre. "Com es a dalt es a baix, com es a baix es a dalt". Recordeu el món de les idees de Plató, doncs es això ni més ni menys. La ciencia està demostrant que hi ha patrons que es repeteixen a tots els nivells de l'univers.

3. El principi de Vibració : tot vibra amb una major o menor freqüencia. Lo cual la ciencia ja ha demostrat, no parlarem de física quàntica aquí, pero els àtoms vibren des dels sòlids, que tenen una vibració gairebé imperceptible fins als gasos, que tenen una vibració molt alta. I com es a dalt es a baix i a la inversa. Així la vibració més alta correspondria a Déu i la vibració quedaria com un índex de puresa (més vibració, més puresa). No parlaré aquí dels colors, ni molt menys de les aures (això només embolicaria més la troca). La meva es verda per cert i la he vist jo mateix així que no em demaneu proves, hi ha milers de pagines a la web amb exercicis que vosaltres mateixos podeu fer.

4. Principi de Polaritat : a l'Univers tot té un contrari o oposat, que no deixa de ser el mateix. Per exemple, podem parlar de fred i calor pero no deixem d'estar parlant de temperatures. Podem parlar de blanc i negre pero no deixem d'estar parlant de colors, etc, etc, etc...

5. Principi de Ritme : en la natura tot es flux i reflux. Si fas una cosa bona se't retorna multiplicada, si fas una cosa dolenta, doncs tu sabràs el que fas perqué se't tornarà multiplicada també. Es una conseqüencia del principi de vibració. El ritme porta l'armonía.

6- Principi de causa y efecte : no cal ni que l'expliqui oi? Tot té una causa o es efecte d'una altra cosa. Està relacionat amb l'anterior. No hi ha causa sense efecte ni efecte sense causa (tant a nivell físic com espiritual).

7- Principi de generació : està lligat al principi de polaritat. Tot (TOT) produeix generació, sempre existeix un parell oposat, tot té un costat femení i un de masculí.

Aquests son els principis de la Metafísica. Es podrien explicar amb més profunditat pero sincerament quan vulgui escriure un llibre ja us avisaré. Si voleu llegiu "El Kybalión" n'hi ha una còpia a casa els meus pares, veureu que pocs d'aquests principis es poden discutir i d'alguns la ciencia ja n'està donant raó.

Mireu, després de molt donar-hi voltes, em vaig adonar que hi havia algo en les explicacións católiques que no m'acabaven de convencer. Es per això que vaig comensar a investigar. Al final, estic d'acord amb els tiets que tot està relacionat, totes les religions parteixen de la mateixa base i en això no poden estar equivocades. Personalment penso que són explicacions donades de forma que els homes d'aquell moment les poguèssin entendre millor donat el seu nivell de desenvolupament espiritual per això hi ha coses d'elles que ens semblen barbaritats i moltes religions s'han dogmatitzat i cada dia queden més i més desfasades (entre elles i ho sento molt, el catolicisme).

No vull que ningú pensi que li estic menjant el coco, només estic escribint el que penso no teniu perqué estar-hi d'acord ni de bon tros. En quant a les proves que demaneu tiet Pere i tieta Anna, penso que es millor que no les publiqui per no generar més polèmica pero... ¿us recordeu del famós i archi-conegut incident a casa vostra amb la taula de Ouija? No recordo el nom del paio que us va espantar pero per aquí van els tiros (això si sense taula i sense espants).

Dono el tema per tancat.

Petons!

2 comentaris:

  1. Albert est un crac com pots redacta aquestas explicacions , tanta infurmacio , i tans continguts , la mitat de cosas no las capto , pero em dejas de una paca , i estic orgullosa de tu

    mama

    ResponElimina
  2. bueeeeeeenooooo se acepta pulpo como animal acuático.... ;)
    Deixem el tema per tancat ja en vam parlar prou i extensament: publicant aki, obertament t'exposes a q els demés opinem del q has escrit i crec q això és el que, sincerament, vaig fer... I si ets un mega crack catacrack.... no si al final de tan dir-t'ho t'ho creuras i tot.... jajajjajaja....

    ResponElimina