Visitants

Visites

Website counter

dilluns, de maig 28, 2007

La vida es un mite

No, no us penseu pas que em posaré filosòfic un altre cop, no us espanteu. Es que avui m'ha sobtat molt una noticia que he vist a la televisió, no sé si l'hauràn passat per allà.

Els que coneixeu la mitologia grega recordareu que una de les dotze probes d'Heracles consistia en matar un porc senglar gegant que atemoria certa regió. Us sona? Doncs vet aquí que el mite s'ha convertit en realitat i si no veieu la foto es casi tan gran com un rinoceront!!!!


















El porc senglar en qüestió mesura tres metres de llarg i pesa gairebé 500 Kilos. L'ha matat un nen d'11 anys amb una pistola (¿?) a l'estat d'Alabama (US) lo cual em remet a un altre mite : David y Goliath.

Em pregunto que estarà passant perquè els mites es facin realitat davant dels nostres ulls...

2 comentaris:

  1. Jo et donaré la resposta pequeño saltamontes....: el Photoshop fa miracles nano, i els "amaricons" per aquestes coses són molt seus... ja saps.... els yankees són així i si intentes buscar algun tipus d'explicació més profunda et poden passar dues coses:o et tornes grillat perdut o et tornes yankee perdut q ve a ser el mateix....
    Ala o lo tomas o lo dejas... :D

    ResponElimina
  2. Hola nois.
    Estic pensant que vosaltres dos, Anna i Albert, sóu una prova evident del "Principi de Polaritat" que explica l'Albert a l'anterior post.
    Sóu ben bé la personificació del "ying i el yang"...
    Petons a tots dos,
    Tieta Ana Mª

    ResponElimina