Visitants

Visites

Website counter

dilluns, de juny 11, 2007

Gracies!

Gracies a tots els que us vau enrecordar de felicitar-me pel meu aniversari, als que no us donaré una altra oportunitat d'aqui 357 dies exactament, no passa res (no es que jo sigui un geni per això dels aniversaris, amb prou feines m'enrecordo del meu).

Vaig de cul com els crancs així que no crec que pugui escriure aquesta setmana. Sembla ser que veritablement la historia es cíclica i la famosa historia de la lámina s'està repetint, això sí, ara ja sé quant, on i com l'haig de comprar així que espero solucionar-ho ràpida i eficientment.

Per lo demés tot va bé. Espero tenir un moment per poder escriure alguna cosa.

Una abrassada!

3 comentaris:

  1. si saps on, com , i qui pues aviat estara , i no problem

    perque fen i desfen ,apren la aprenen
    petons

    ResponElimina
  2. Hola Albert, si ja se que al Agost i poden haver problemes amb el temps, pero les vacançes no les podem cambiar de mes, tindrem sort i no plourà, la esperança no la perdo mai.
    Petons
    Angela

    ResponElimina
  3. Si tieta, no et preocupis. El que passa es que és plena temporada d'huracàns i tempestes tropicals. De moment ja en portem dues, una per banda, i n'hi ha una al pacífic aproximant-se en el que portem de mes. Només ho deia perqué no vinguessiu i tinguessiu la festa passada per aigua. De totes maneres s'està aguantant bastant el temps així que espero que ho disfruteu forsa i si arribeu a passar pel DF doncs aqui estem eh?

    ResponElimina