Visitants

Visites

Website counter

dilluns, de juny 04, 2007

Estas son las mañanitas...

"Estas son las mañanitas que cantaba el Rey David,

a las muchachas bonitas se las cantaban así.

Despierta mi bién, despierta. Mira que ya

amaneció! Ya los pajaritos cantan la luna ya se durmió!".

Aquesta es la cansó que canten els mexicans per desitjar-te moltes felicitats el dia del teu aniversari. No es que casi molt lo de les "muchachas bonitas" pero bé, que hi farem. I es que avui es el meu aniversari!!!!!!!!

Pels que no ho sabíeu o no us en recordaveu us diré que en faig 31 (siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ja sé que es un pal pero la carrera contra el temps es una que de moment no podem guanyar). Bé de totes maneres no em sento tant malament si no fos per algunes canes que ja comencen a apareixer (malaurament m'assemblo al meu pare en aquest aspecte) i perqué ahir es va acabar el gas quan ja havia passat el camió i avui m'he hagut de prendre un Nescafé descafeinat enlloc del meravellós expresso de tots els matins tot sería perfecte.

La Karen m'ha regalat dues cassadores que Déu sap la falta que em feien perqué la que tenia ja queia a trossets la pobra. En quant a pastís i altres accessoris vam decidir que millor ho faríem la setmana que vé perqué dissabte vam haver d'anar a un altre aniversari (de la fillola de la Karen) fins a l'altre punta de món, a Ixtapaluca (Edo. Mex.) amb una calor insuportable i un pallasso que li va agradar a tothom menos a mi, jo la veritat no li vaig trobar la gracia (n'he vist de millors). Apart vaig haver d'aguantar el meu nebot que estava de males i vaig haver de suportar haver de jugar a prendre el té amb la meva neboda (només per un moment visualitzeu la imatge i després oblideu-la per sempre, siusplau).

Avui em faran l'honor de preparar-me una birria per dinar, lo qual millora el meu humor substancialment. Estic segur que a la Karen li sortirà molt bé.

M'he permès la llicencia de posar les fotos que ha posat ma germana al seu blog perquè la veritat son les úniques que tinc a mà i perqué m'agraden molt.

En fí, m'autofelicito per trenta-un anys de lluita sense defallir, i espero fer-ne molts més perquè tinc moltes coses a fer i moltes coses a dir i a demostrar. Toma ya!

5 comentaris:

  1. son les fotus mes macas del mon i son els nens mes macos del mon

    estic segura que faras moltas cosas , de fet deunido las que portas fetas de mumen la que tens de pusa mes de interes es ha se inmensamen felic
    petons de te mare

    ResponElimina
  2. Tete guapooooooooo!!! Ja t'ho he dit xo no me'n cansaré.... FELICITATS!!! Et perdono q m'hagis pispat les fotos xo t'haig de confessar q he stst a punt de posar la de la dutxa... jajjajaajaj...
    (Tinc moltes fotos d'aquestes escanejades.... si te'n fa gràcia alguna en especial... ja saps... el mail fa miracles!!!! :P)
    Bueno nene espero q els unics canvis q notis siguin aquestes canes pq a mi 'encantes i t'estimo com ets al 100%
    Un petonàs al meu güelo prefe... ;)

    ResponElimina
  3. soy tu padre me gusta mucho los comentarios que escribes y me estoy haciendo copias de todo FELICIDADES POR EL CUMPLE Y ESPERO QUE LO DE LAS CANAS NO SEA UNA PREOCUPACION 0K. ABRAZOS PARA LOS COMPADRES Y COMADRES Y PARA TODOS DESDE SPAIN.

    ResponElimina
  4. Papa, para mi es un honor parecerme a ti en cualquier aspecto, guapo. Me alegro de que me leas y de que te guste, mucho más! Gracias!

    ResponElimina
  5. Encara que una mica tard et volia felicita, estic contenta de que tot et vagi be i em quedo parada de totes les parrafadas que escrius, com tu mateix dius no t'agradaba gaire parlar pero per escrit veig que es mes facil. Per l'ho que se la feina et va molt be i desitjo que continui aixi(o millor) dona records a la Karen i a la seva familia
    Petons
    Angela

    ResponElimina