Visitants

Visites

Website counter

dilluns, de juny 25, 2007

Ja soc tiet (3a part)


Suposo que no ho sabieu tots pero la meva cunyada estaba embarassada. I dic "estaba" perqué aquesta tarda ha donat a llum un nen que ha pesat 2.5 Kgs. El nen pesa poc perqué s'ha adelantat gairebé un mes. La setmana pasada ja ens va donar un ensurt quan dimarts, van haver de venir corrents desde casa seva (creieu-me que no és a la cantonada, precisament) perqué tenía contraccions pero res de res, una falsa alarma. Li van aturar les contraccions i cap a casa. I jo, que dissabte l'estava veient, pensava : "Jo diria que és imminent", perqué,caram, a mi sempre m'havien dit a casa que la panxa baixava quan ja estaven a punt de parir i jo li veia gairebé a terra, la panxa. I dit i fet, ha estat aquesta tarda. Lo bo que estaven per aquí i no els hi quedava massa lluny l'hospital. Pel que m'han dit tot ha comensat igual que l'altre dia pero amb la diferencia de que ha trencat aigües i esclar, per molt que volguèssin ja no hi podien fer res. De totes maneres tot ha anat la mar de bé i tant la meva cunyada com el meu nebot estàn molt bé.


Demà havia d'anar a Inmigració al matí i d'allà a treballar pero donada la importancia de que es el meu primer nebot que coneixeré des del primer día de vida, doncs he demanat festa (que no us penseu pas que me la pagaran eh? pero donada la importancia doncs s'ho val) i aniré a coneixer el meu nou nebot a l'hospital. Com que es 8 mesí doncs suposo que estarà a la incubadora i l'hauré de veure de lluny pero bueno, algo és algo. Almenys ara entendré el que em deien a casa de quan m'anaven a veure a mi a l'hospital quan vaig neixer. Esclar que en el meu cas era per altres motius : ja us sabeu la historia pero us l'explicarè. Jo no vaig nèixer abans d'hora, al contrari! Em vaig enraderir una setmana. El que passa es que pobre de mi tenía problemes respiratoris així que em van separar de ma mare, em van dur a un altre hospital i allà m'hi van deixar en una incubadora fins que em vaig curar, o almenys això és el que em sembla, perqué com que las vaig passar de tots colors quan era petit sempre confonc les histories. Això si, a mi sempre em coneixien a la sala d'incubadores, en primer lloc, perqué era l'únic amb una mata de pèl, negre com un corb i segona, perqué sempre m'estaven cambiant (estava fet un cagón, jajajajajaja!!!!).


En fi, ja soc tiet per tercer cop i aquest cop des del comensament!!!!

3 comentaris:

  1. MOLtES FELICITATS¡¡¡¡

    es que ben tar devias escriure perque no me ienterat fins el teu mg pel mobil de la bona nova

    et torno ha preguta com u fareu per disapta , ia me explicaras
    ñols petons

    ResponElimina
  2. que tinguis en cota que tu et baras enrederi 18 fermosos dias i no una semana , perop heras el nen mes macu de tot el hospital

    ResponElimina
  3. Jo a vegades semblo d'un altre planeta.... he tardat tres dies en enterar-me.... en fi!
    Felicitaaaaaaaats titi!!!! Fa ilu, eh??? Bueno ara q ja l'has vist... com és?? I la foto de rigor???? Ja ens diràs!

    ResponElimina