Visitants

Visites

Website counter

divendres, de desembre 07, 2007

Bien está lo que bien acaba

Doncs si, quan les coses van bé i un se sent bé, de bon humor i amb ganes de cantar i xiular doncs també és de llei explicar-ho, oi?



Avui ha estat un dia d'aquells en que tot surt bé. Tranquil a la feina, sense fer-se mala sang tot ha surtit més o menys dins del previst...

Apart m'han portat una panereta de regal (ja es el segon, jejeje) amb una ampolla de rom Appleton (els que vau venir a la versió 1.0 del meu casament ja teniu el gust de coneixer-vos), una ampolla de tequila Herradura i una ampolla de whiskey, un cendrer, un encenedor, un clauer/rellotge (que está reservat pel meu pare, Déu sap perqué pero li encanten aquestes mariconadetes), dues capsetes que deuen contenir més mariconadetes per l'estil, olives, paté, un pot de Pringles, un pot de blat de moro en conserva, un bolígraf i bombons i caramels ( i això és el que es veu)... Dimarts em van regalar una ampolla de Tequila ( i apa! Suma i sigue!) i uns tés i caramels. Espero més regals per la setmana que vé, s'ha de notar que tracto bé els proveedors, muhahahahahaha!

Apart d'aquest regalet, també m'han pagat el meu fons d'estalvi (que no és massa donat que van liquidar abans de cambiar de planta pero serveix per tapar el foradet fins que solucionin lo dels impostos de més).

I esclar, m'he posat de bon humor, oi?

I es que ja ho té això Déu. Ell es perfecte i sap perfectament el perqué de les coses : es la ciència de la omnisciència. I com diu ma mare : Diós aprieta pero no ahoga.

Apa Doncs, bon cap de setmana. Espero que esteu aprofitant el pont que aquí ni es fa, ni tindría cap mena de sentit. Ves tu que els hi expliques als mexicans del pont de la constitució española.

3 comentaris:

  1. apa apa par que despues diguis eeeeeeeeeeeee
    no mu habias dit , quina trompa agafaras nanu
    estic contenta de que estiguis conten

    ResponElimina
  2. Està clar q avui parla el teu gemelo optimista... una de cal i una altra d'arena!
    Felicitats pels exits alcoholics! Està bé... amiem donen una caixa de bombons i arreando... i clar jo més contenta q unes pasques pq més val això q res i així éscom ho hem de veure brother!
    Per cert.... molt queixar-te de q no et faig mail i ara no me'ls contestes... snif snif snif....

    ResponElimina
  3. tu plore que ja beus amb tot aixo pots cantar viva el rei, prentu amb mesure(diguem si has rebut les fotos,al teu e-mail)

    ResponElimina