Visitants

Visites

Website counter

dimecres, de desembre 05, 2007

Em reivindico

Després dels comentaris, jo diria, que desafortunats, que heu fet als meus dos darrers posts em reivindicaré. Ni soc tan pessimista, ni soc una persona que li tingui odi al Nadal.

Us explicaré la situació : ESTIC DE MALA LLUNA.

I estic de mala lluna pel que li va passar al germà de la Karen, estic de mala lluna perqué no em sento a gust a la feina i ja m'he cansat d'anar en plan oh! si! el que tu diguis i quan tu vulguis (de fet he iniciat la guerra oberta a la gent que em complica la vida de forma que sempre sembli que jo tinc la culpa de tot i que no em deixa fer lo que realment és important perqué lo seu aparentment ho es més), estic de mala lluna perquè aquesta quinzena m'han cobrat lo doble d'impostos i de Seguretat Social i la veritat si m'ha tocat els ous.

Pero això no vol dir pas que jo sigui pessimista. PES-SI-MIS-TA JOOOOOOOOOOO???? Que va! Al contrari. Tot passa per una raó molt concreta que només Déu coneix i que ara sembla una tocada d'ous pero que amb el temps acabarà sent totalment lògica. Desgraciadament la meva omnisciència la tinc una mica rovellada, la mortalitat és un contratemps a vegades ( a vegades? ).

I que a mi no m'agrada el Nadal es totalment fals. No m'agraden les aglomeracions, les compres apresurades, no m'agrada posar l'arbre de Nadal pero si m'agraden els sopars, els arbres de Nadal amb una quantitat moderada d'esferes i de llums, m'agrada passejar pel carrer plé de llums i amb nadales sonant, m'agrada passejar per la fira de Santa Llúcia a la mexicana que munten aquí, per les paradetes de joguines que posen al mercat abans de reis i on tothom va a comprar els regals el dia 5 a la nit, m'agrada la cara dels meus nebots quan obren els regals de reis (tot i que el meu nebot mitjà és una mica torracollonets (pel seu aniversari, li vam regalar un Transformer que ens va costar un ou i no se li va acudir res més que reclamar-me perqué no li havia regalat el groc i consti que li vam regalar en MEGATRON totalment transformable en nau espacial i amb llum i so!!! O sigui el somni daurat de la meva infantesa!!!!) ... En fi, no soc el Grinch eh? El que passa es que estic de mala llet per tot el que us he explicat i potser el que jo vaig entendre com a humor, es va desviar massa cap al sarcasme pero no em negareu que com a exercici literari em vaig guanyar un punt eh? Esclar que mai seré en Quim Monzó o en Sergi Pàmies, pero us heu de conformar amb el que la meva pobre ment assimila en aquests moments com a humor.

Mai he sigut una persona divertida ni mai he tingut un bon sentit de l'humor, cosa que he heretat del meu pare. Som un desastre explicant acudits. Solen tenir un efecte demoledor en l'ànim de les persones a qui els expliquem. És a dir, la depressió está assegurada. I cambiem de tema perqué no vull ni sentir a parlar de seguros ara mateix.
No em considero simpàtic, potser agradable pero no simpàtic. Es algo que no puc aconseguir.

Ah, se m'oblidava, avui hem tingut auditoria i jo, odio les auditories. Apart, m'ha tocat el primer i l'auditora ha estat dues hores amb mi, fent-me preguntes sense parar, demanant-me documents a tort i a dret, documents esclar que eren els pitxors que em podia demanar, la llei de Murphy, mai falla. Així que per postres he perdut dues hores del meu preciós temps perqué la meva empresa pugui seguir portant l'etiqueta de l'ISO 9001, que a mi personalment no em serveix de res més que d'emprenyarme cada dos per tres perqué el sistema no funciona o perqué enlloc de facilitarme la vida me la complica encara més. En fí, no en teniu la culpa de tot això pero necesito desfogarme.

La persona que aparentment podria patir d'Alzheimer es la tieta gran de la Karen. La Genoveva. Els qui la coneixeu us vau sorprendre del munt de coses que sabia i de lo sàbia que era. Doncs aparentment ho té i m'ho penso, no está confirmat, perqué precisament té els mateixos símptomes que el meu avi EPD : despistes grans, només parla del passat llunyà, té canvis d'humor sobtats i es comporta de forma agressiva... En fí, ja us vaig escriure el que sentia i apart em toca la moral perqué de la nit al día se li ha presentat. No n'estem segurs perqué quan la van portar al metge tenia el sucre i la pressió pels núbols i no sabem si això li va afectar al cervell o es tracta del que jo sospito.

Apa, ja esteu informats en detall de la meva emocionant vida.

2 comentaris:

  1. bueno bueno ,usted perdone
    de totas maneras sento molllllllllll, que tinguis tanatas i tantas cosas ,que et fan senti malamen ,bueno de mal umor vale
    i mira et dire una cosa
    (paciencia ) i cun se acaba es torna ha cumensa
    ok

    ResponElimina
  2. una cosa que mi dejat
    SI quen pudrias se un bon escripto ,SIque pudrias se fins i tot poeta
    i no ets unas casta�uelas en una festa Perooooooooooooooooo ets una graaaaaaaaaaaaa personaaaaaaaa
    entra�apla ,cari�osa ,aten, educatn i no segueju per que no en fare pesada
    pero escla con que ets jeminis pues de vagadas surt un jemelo o el otro ja ja ja es broma
    lo dicho ets un chico escelente

    ResponElimina