Visitants

Visites

Website counter

divendres, d’abril 13, 2007

El temblorrrrrrrrrrrrrrrrr

No sé si us n'heu assabentat pero aquesta nit hi ha hagut un terratremol a Méxic. Ha estat a l'estat de Guerrero (Capital: Chilpancingo, per més senyes Acapulco perqué ens entenguem) i ha sigut de 6.3 punts a l'escala de Richter. Malgrat estar bastant lluny, parlant en termes catalans, s'ha sentit amb forsa aqui a la capital.
La veritat es que jo no me n'he adontat massa perqué estava mig adormit i si no es perqué m'ha despertat la Karen molt espantada tampoc me n'hauria adonat. La veritat es que si vaig sentir el moviment pero com que portava els meus inseparables amics els taps no vaig sentir el terrabastall que diuen que se sentia.



La sensació que se sent amb un terratremol d'aquesta magnitud i d'aquestes caracteristiques (aqui n'hi diuen oscilatorios, que es veu que dins del pitxor es lo millor que pot passar), es bastant inquietant. El primer cop que vaig viure un terratremol l'any passat, vaig pensar : "Coi! Estic marejat!". Et sembla que tot et dona voltes pero després t'adones que no et dona voltes sinó que dona voltes de veritat. Es com si estiguessis clavat al terra pels peus i fessis oscilar el cos fent voltes. Es molt inquietant i no saps perqué pero et posses dels nervis.
En fi, es una experiencia més i gracies a Déu que no ha passat res greu ( quatre esquerdes i para de comptar, aqui han hagut de desallotjar un edifici perqué s'ha inclinat més de 40 graus pero res més). Jo m'he donat la volta i he seguit dormint que tinc molta son.
Fins aqui la informació d'última hora.




3 comentaris:

  1. caray nen quina por no magradaria seri, pero tampoc magrada que testiguis tu pero que ifarem un peto

    ResponElimina
  2. JODER ALBERT MENTRAS ESMORZAVEM AQUEST MATI LO VIMOS LA NOTICIA POR LA TELE Y ME HE ACOJONADO UN POCO LE HE DICHO AL CISCO QUE PUSIERA INTERNET PARA VER SI TENIAMOS ALGUNA NOTICIA MAS PERO NO HABIA NADA YA QUE SU HIJO ESTA EN CANCUN DE FIN DE CURSO DEL INEF BUENO ESPERO QUE TODO MARCHE BIEN UN SALUDO PARA TODA LA FAMILIA Y PARA TI Y LA KAREN EN ESPECIAL.

    JOSEP ALA

    ResponElimina
  3. Nen el títol del post sembla una cançó del king africaaaaaaaaaaaaa...jajajajaj... Bueno jo ja sabia q staves bé pq m'ho vas dit pel hotmail així q no m'he espantat massa... encara q no em puc imaginar quina és la sensació q deu ser pq encara q aki diuen q a vegades n'hi ha q es nota jo no noto res.... Mira...
    Bueno mentre no t'eneris pq stas dormint deu ser força bona senyal!
    Un petonet tete.

    ResponElimina