Visitants

Visites

Website counter

diumenge, d’abril 01, 2007

Coyoacán


Avui fa 3 anys que vaig arribar per primer cop Coyoacán. Com ja us vaig dir, Coyoacán és una zona residencial on es reuneix tota la bohemiada del D.F. Al centre, davant de l'esglesia que es molt bonica, hi ha una plasa on els caps de setmana s'hi posen paradetes d'artesania (els típics hippies), s'hi venen cuadres, roba de lli, arracades, collarets, figuretes, encens, etc, etc, etc. També hi ha parades de menjar, de patates fregides, d'esquites (que es blat de moro bullit amb herbes que es serveix amb mayonesa, llimona i chile o també es pot comprar "asado" o sigui no bullit si no només escalfat en un "comal", una planxa per entendre'ns), gelats, etc...


També hi ha molts teatres populars, hi ha representacions de carrer, pallasos, comics, mitings polítics, etc.


Jo la verita m'hi sento molt a gust. Es un lloc bonic i tranquil per anar-hi a passejar i a relaxar-se una mica.
Per cert, Coyoacán vé de Coyotl (en nahuatl) i vol dir "lloc dels coiots". Els coiots son el símbol de Coyoacán i al bell mig hi ha una font amb dos coiots.

2 comentaris:

  1. buenu relajarse ralajarse no mucho ,
    al menus el dia que i bem anar nusaltras estaba com un ou nennnnnnnnnn

    ResponElimina
  2. Jo sempre he dit que aquí i Taxco van ser els dos llocs q em van agradar més de Mèxic i això que com diu la mama el dia q vam anar stava q no s'hi cavia.... xo soposo q això és part de l'encant!! Coyoacán és el paradís de les paradetes, de la varietat, dels artícles de souvenirs.... bbuuuffff com vaig disfrutar...jajajaja!!!

    ResponElimina