Visitants

Visites

Website counter

dilluns, d’abril 30, 2007

Pensaments festius

La veritat és que estic emprenyat i necessito desfogar-me una mica. Estic emprenyat perqué avui m'ha tocat anar a treballar i als de l'altre empresa si els han donat pont. Estic emprenyat perqué no tenia ganes d'anar a treballar ( i la veritat, ara son les 4 de la tarda i encara no les tinc les ganes ). Ahir vaig anar a dormir tard, ens vam quedar fins tard ajudant a la Karen a preparar el festival del día del nen (que es avui mateix per si no ho sabíeu. Consti que jo tinc gairebé 31 anys i és la primera vegada que en sento a parlar. Aaaaaaaaaaaay si ho hagués sabut abans que els nens teníem un dia...). Per això estic d'un humor que no m'aguanto ni jo perqué apart ahir vam sopar pizza i tot i que era molt bona em va caure com una patada a "salva sea la parte". Així que apart estic mig marejat i amb molt mal de panxa, que apart de no deixar-me dormir, no contribueix gens a millorar el meu estat d'ànim.

Bé, ja m'he desfogat. Ara anem al grá. Les bones noticies són que he perdut aproximadament 13 Kgs des de Novembre de l'any passat. Potser no és una gran noticia pero per mi si ho es molt perqué ja passava dels 100. La veritat es que no us hi atabaleu massa segueixo estant gras per la meva alsada i tampoc sé exactament com m'ho he fet (suposo que menjant gairebé de tot a la feina i menjant molt a poc a poc perqué si no ho faig haig d'esperar molta estona a que acabin els altres).

Punt número dos : tiet Pedro i tieta Anna, us agafo la paraula sobre l'apartament de Palamós. Serà un plaer anar-hi quan estiguem per allá. Moltes gracies per l'oferiment!!!!

Punt número tres : Si m'estic plantejant escriure alguna cosa donat l'allau de peticions populars al respecte. Si ho arribo a fer tinc quatre candidates : fantasia medieval, ciencia ficció, suspens (ja sabeu "El codi da Vinci", etc...) o històrica (per aquesta última hauria d'investigar bastant lo qual em fa bastanta mandra, pero suposo que puc comptar amb la meva germaneta). De totes maneres m'inclino més per la primera (espero no acabar copiant "El senyor dels Anells" o "Eragon").

Punt número quatre : ahir em vaig tragar dues pelicules de Pedro Infante més : "La oveja Negra" i "No desearás a la mujer de tu hijo". Molt bones.

Punt número cinc : divendres nit vam anar a un bar que es diu "Freedom" a celebrar íntimament l'aniversari de la Karen. Resultat : dues pinyes colades per banda. La Karen va tornar mig marejada i jo com si res hagués passat.

Punt número sis : ahir van passar "Troya" per la tele. He vist el comensament i el final i em continua semblant un fastic de película. De segur que Homer ( i no, no es el dels Simpson) s'està retorsant a la tomba des de que la van estrenar. No hi haguèssin estat de més uns quants Déus grecs per aqui i per allà, la veritat es que com a versió lliure de la Iliada es van passar de llibertat.

Punt número set : aquesta setmana estrenen "Spiderman 3". L'home de sorra, "venom", el trajo negre... Mmmmmm, se'm fa la boca aigua. L'altre día vaig veure un clip de 7 minuts on hi ha una persecució espectacular entre el nostre amic i veí Spiderman (vestit de carrer) i el "duende verde" (si nois, si! Ha tornat en la figura de Norman Osborn, el suposadament millor amic de Peter Parker, el fill de l'original). No us explico com acaba es una sorpresa. Friso per veure-la.

Punt número vuit : no hi ha més punts.

2 comentaris:

  1. hola necesito veura una fotu ¡¡¡¡¡rapidamen ¿per veure aquet cuerpo serrano i aquesta planta que deus teni ,Albert que ia fa 4 mesus que mo et veig ,i 17 k som mols k
    petunets

    ResponElimina
  2. ¡Hola, Albert!
    Doncs a nosaltres (els tiets Pedro i Anna) ens va agradar "Troya" i ens va semblar que és una versió suficientment fidel de la Iliada, però sí que és cert que van fer desaparéixer la intervenció dels Deus de l'Olimp i potser és això el que decepciona una mica.
    Em sembla que el gènere literari que t'escau més és el fantàstic o científic. Podries fer una barreja i aprofitar els teus coneixements de biologia per inventar-te éssers i entorns fantàstics. Ja saps que els escriptors han d'aprofitar la informació que tinguin més a l'abast per documentar-se.
    Però si et decideixes per la història, recorda que jo també et podria donar un cop de mà, tot i que no disposo de gaire temps...
    Enhorabona per l'aprimada. Ara tóca mantenir la línia, que és la part més difícil.
    Fins aviat. Un petó.

    Ana Mª.

    ResponElimina