Visitants

Visites

Website counter

divendres, de novembre 28, 2008

AVUI

Avui no escric jo, escriu el meu encostipat.

M'imagino els virus dins el meu cervell com un grapat de Gremlins, jugant amb els panells de control, estirnat i rossegant cables que només Déu sap perquè serveixen, oprimint tots els botons a la vegada i fent que balli com una marioneta endimoniada.

Recordeu l'escena del cinema o del pub a la película? Doncs exactament això és el que deu estar passant al meu cervell en aquests moments.

Tot això no em molestaria massa si no fós perquè avui és tancament de mes. El tancament de mes de materia prima, és com una espècie de malson fet a la meva mida.

No puc comensar fins a les 5:00 p.m. i això vol dir que només tinc una hora i que qualsevol contratemps em farà, ineludiblement, sortir tard (on tard vol dir qualsevol cosa).

Aixi que admireu la meva desgracia! No solsament no tinc cap seguretat de sortir d'hora sinó que apart estic encostipat, em trobo malament i no puc sortir abans - en cas de que em trobi pitxor - perquè haig d'acabar el meu malson a partir de les 5h.

Horrible, odio els tancaments de mes i encara odio més el dia que van decidir que jo ho havia de fer enlloc de la de contabilitat.

No estic d'humor per escriure coses agradables, la veritat. Ni puc ser massa coherent amb tots aquests diminuts monstres rondant pel meu cos, així que ho sento.

De totes maneres : Show Must Go On!

1 comentari:

  1. espero que te ensurtis millo del que et pensa i sobretot que et milloris

    ResponElimina