Visitants

Visites

Website counter

dimecres, de novembre 26, 2008

Thanks-giving

Potser per la proximitat geogràfica i per haver de tractar amb cert número de yankis cada dia del món. Tinc més present que mai que demà és Thanksgiving day, o sea: el dia d'acció de gràcies.

Potser, i erròneament, pensem que no és més que una altra invenció dels yankis per vendre més (galls d'indi) però creieu-me que pel que porto llegit als blogs de families yankies, així de passada, s'ho prenen bastant en serio això de donar gràcies un dia a l'any.

I no em sembla malament, eh? Al contrari, em sembla que és un motiu prou bonic reunir a la familia un cop l'any i donar gràcies per tot el que creiem que ens hagi anat bé.

Jo penso que encara que l'any hagi estat horrible, hauriem de donar gracies. Com a mínim per haver-nos-hi pogut enfrontar i tenir la oportunitat d'aprendre de les desgràcies (que perquè creieu que es diuen així?).

Així que faré la meva llista:

1. Gràcies per en Santi (Aquesta era òbvia, no?)

2. Gràcies per un any més amb la Karen

3. Gràcies per permetre'm visitar la meva familia i amics

4. Gràcies per haver pogut acomiadar-me de la meva àvia a temps

5. Gràcies per haver-la deixat marxar a temps i abans de que patís més de lo estrictament necessari.

6. Gràcies per mantenir-nos amb salut a tots

7. Gràcies per l'augment de sou (ja sabeu el que penso al respecte, ho vaig escriure ahir, pero Gràcies de totes maneres)

8. Gràcies per l'ascens (virtual, però ascens a la fí i al cap) m'obre moltes portes

9. Gràcies per fer-me adonar dels meus errors i donar-me l'oportunitat de corregir-los.

10. Gràcies per totes aquelles petites coses que ens fan felisos enmig de la rutina.

11. Gràcies per donar-nos una llum d'esperansa enmig de la foscor.

12. Gràcies per fer-nos més sabis cada dia, encara que sigui a forsa de cops, però desgraciadament, sovint és la única forma en la que entenem el que és correcte. Som tossuts, ja saps...

13. Gràcies per donar-nos petites senyals de que segueixes al peu del canó, som pocs els que estem atents però les rebem.

Se m'ha acabat la inspiració però hi ha mil coses per les que podem donar gràcies al Boss (i no em refereixo a en Bruce, sino al Big Boss).

1 comentari: