Visitants

Visites

Website counter

divendres, de novembre 21, 2008

Vents de canvi

He notat que darrerament me la paso parlant d'en Santi de forma que el blog sembla més un diari de l'embaras que el que pretenia ser en un principi.

Així que he decidit crear un nou blog només per parlar d'aquests temes. Ja us avisaré oportunament de l'adressa quan el tingui creat.

Per altra banda, sé que us ho he anunciat "n" vegades i mai ho he complert. Pero espero que el blog que esteu llegint es converteixi un altre cop en el que era al principi. He notat que darrerament el nivell de comentaris deixat per vosaltres ha baixat dràsticament i això només pot voler dir que us aborreixo com una ostra i que no us interessa gens el que escric. Així que cal un canvi de rumb.

Ahir, xafardejant alguns blogs, vaig descobrir-ne un que pretenía ser més o menys artístic amb pures fotografies de la ciutat de México. Em va cridar l'atenció perquè mostraba coses a la vegada molt cotidianes i també curioses de la vida a la ciutat (freakies, perquè ens enganyem. Potser el DF sigui una de les ciutats amb més coses freakies per metre cuadrat). També hi havia fotografies del mateix to de ciutats com Sao Paulo o Buenos Aires.

Em va agradar bastant, malgrat lo freaky de les fotos.

Sabeu una cosa? Últimament, quan re-llegeixo el que he escrit, m'he sentit com si tornés a tenir 7 anys i estigués fent la típica redacció de "què vaig fer el cap de setmana" i com que a mí no m'agraden massa aquests blogs, doncs cal instituïr un canvi profund de temàtica, però no sé ben bé cap on.

També m'agradaria fer un canvi radical d'imatge. Ja fa massa temps que hi ha el mateix al blog i el color no m'acaba d'agradar.

Espero que us agradi. Canviar o morir!

1 comentari:

  1. segurisim que la Neus esta cuntenta , sempra della que li custaba mol de veura ,aquell culo vert

    ResponElimina