Visitants

Visites

Website counter

divendres, de novembre 21, 2008

Solucions

Ja es oficial i definitiu : és un bressol. Ahir ja va quedar pràcticament acabat.

Quan vaig arribar de la feina, vam fer neteja del ex-moble de l'ex-ordinador de la Karen. Sembla mentida la quantitat de papers i coses inútils que es poden arribar a acumular. Quan vam acabar, vam desmontar a mitges el moble i el vam baixar. Després vam fer neteja on hi havia el moble, també és fa difícil d'imaginar la quantitat de merda que es pot arribar a acumular allà on les escombres no arriben... Vam despenjar dos o tres quadres i vam penjar els quadres d'en Santi i et voilà! Vam posar el bressol al seu lloc a reserva de que avui li donin la segona capa de barnís i la barana plegable i en Santi ja té "habitació".

El bressol és sencillament espectacular. Pel que hem vist, un bressol com aquest, en un centre comercial tipus "Corte Inglés", que aquí es diu "Liverpool" (i certament, el Corte Inglés n'és accionista pel que s'hi troben pràcticament les mateixes marques i productes), pot arribar a costar entre uns 3,000 i uns 4,000 pesos (que equivalen a uns 250 o 300 euros, i que salvant les distancies de poder adquisitiu, és un dineral).

La veritat és que jo l'hagués pintat de color blanc i blau però l'han barnissat d'un color fusta ataronjada que queda molt bonic. Estic molt emocionat de veure que en Santi ja té el seu espai preparat.

Així com per art de màgia, també m'he lliurat de la neteja general. La meva cunyada ha decidit que vol llogar algú perquè l'ajudi a fer-la. Ja sabeu, com diu el meu avi : "Feina fuig, mandra no em deixis".

Com que tenim la tria de la roba de'n Santi i l'inventari del que li han anat regalant acabats, només ens falta endressar la roba, comprar les coses que li fan falta a la criatura i a la mare de la criatura i posar-se a esperar.

El que necessitem, a priori és el següent :

1. Sabó neutre per nadons
2. Shampoo per nadons
3. Crema corporal (per nadons?)
4. Bolquers per recén nascut
5. Un matalàs pel bressol (la meva sogre farà els llensols).
6. Un xandall per quan la Karen vagi a l'hospital
7. La veritat no sé com es diu pas això pero hem de comprar una tela per cubrir la part de baix del bressol.
8. El moble on guardarem la roba d'en Santi.
9. Talc

Sembla mentida tot el que necessita un nadó : biberons, bolquers, sabó, shampoo, tovalloletes humides, colonia, talc, roba per un tubo (els que no teniu la sort d'haver-ho vist d'aprop, us en farieu creus de lo depressa que creixen), sabates, flassades, draps, pitets. Esclar, tot això últim, multiplicat per 10, perquè els nadons, quan mengen embruten una barbaritat i també quan vomiten que es cada dos per tres. Se m'oblidava mencionar els mòbils, joguines, sonalls i derivats. Una banyera, esponja, tovallola, cadireta per asseure'l a la taula (quan sigui més gran, of course), una cadireta/cotxet per portar-lo a passejar, manoples, gorros, per increíble que sembli un sac de dormir....... etcétera perqué la llista es queda curta gràcies a la meva gran memòria.

1 comentari:

  1. bueno buen ia cumensem ha mourans esta mol be

    segu que es un brasol precios , perdescuntat am un valor sentimental ,que no tenas els altres

    ResponElimina