Visitants

Visites

Website counter

dimecres, de novembre 05, 2008

Obama president!

Finalment ha passat. Malgrat tots els dubtes que tots teniem, tenim el gust de saber que Barak Hussein Obama serà el proper president dels U.S.A. I sabeu què? Soc Felis! Amb majúscules!

No només perquè sigui el primer president afro-americà de la història sinó perquè malgrat la crisi i tots els punts negatius que ha fet el senyor Bush, si els nordamericans son capasos d'escollir un president afro-americà després de tant de temps, és que les coses al món no van tan malament com jo creia, després de tot.

Enteneu-me no estic dient que les coses vagin bé, només dic que potser, després de tot, no van tan malament, però només això ja és un guany.

A més, el paio almenys fa cara de president. Em transmet una sensació de poder (real, eh?) i una majestat, que siguem sincers, l'amic Bush no tenia. L'amic Bush és un pobre pagès de Texas que van decidir posar de president per poder fer-lo ballar com una titella. És que si le veia... En canvi, l'Obama és veu que és una altra cosa: es veu un paio estudiat (ha estudiat a les universitats de Colúmbia i Harvard), inteligent, culte, seriòs i compromès amb el seu país.

Espero que tot surti com jo espero i arreglin la cosa ben aviat perquè ens lliurem dels embolics (estic parlant de la crisi econòmica, bàsicament) en els que ens han ficat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada