Visitants

Visites

Website counter

dilluns, d’abril 27, 2009

La grip del porc (II)

Suposo que deveu estar bastant preocupats a hores d'ara amb la confirmació del primer cas a Espanya de grip humano-porcino-aviar...



Aquí, el primer dia laborable i de merder (almenys per mí). Malgrat el que pogueu estar veient per televisió o als diaris, estic bastant xocat per la desidia de la gent. Esclar que "ande yo caliente y ríase la gente", oi? Pero per exemple ahir vam anar al súper a comprar papilles per en Santi, amb la nostra reglamentaria i inseparable mascareta i em va sorprendre veure que només el 25% aproximadament de la gent la portava.



Avui, apart del sentiment extrany que sento per tot plegat, encara m'he decepcionat més. L'exèrcit i el govern federal i de la ciutat estàn repartint mascaretes gratuïtament als principals punts de la ciutat i a totes les estacions del metro. Malgrat això, només un 10% (UNA DE CADA 10 PERSONES!!!!!) portava mascareta. A la feina estem igual... Soc l'únic a tota l'oficina que la porta. Apart d'això, un sent que se li possen els pèls de punta cada cop que sent estornudar o tossir algú. Tot i que se suposa que fent servir la mascareta i rentant-se les mans regularment, no té perquè passar res. El que em fot, és que suposadament el virus té un periode d'incubació de 20 dies, lo qual vol dir que hem estat exposats durant aproximadament 5 setmanes (segons els meus càlculs) sense saber-ho i, per tant, sense protegir-nos.



Mireu, generalment m'hauria d'importar tres raves el que faci la gent: mentres jo i la meva familia estiguem protegits, tot va bé. Però em fa ràbia la inconsciència de la gent. Mentrestant, es van sumant estats de la República a les mesures preses a la capital i, desgraciadament, també es van sumant més casos i més morts a la República i al món.



També em fa ràbia que ens estiguin enganyant d'aquesta manera als mitjans de comunicació. Ho estàn pintant com si México fos la font i el causant d'aquesta epidèmia i tot sembla indicar que no és així. En realitat, els primers casos es van donar a Texas i a Califòrnia.



Jo tinc la meva pròpia Teoria de la Conspiració. No sé si el conegueu o hagueu vist la minisèrie de Tv que van passar per TV5 fa uns anys, però hi ha un llibre d'Stephen King que tracta exactament d'això: un laboratori militar ultra-secret dels USA experimenta amb el virus de la grip per crear una arma biològica i pateix un accident. El virus "escapa" i provoca una pandèmia que mata el 95% de la població mundial. Aquest llibre es la història dels supervivents que curiosament son inmunes al virus. Em posa els pèls de punta recordar cada detall del llibre perquè almenys les primeres 100 pàgines són exactament el que està passant.



Després de sentir durant la carrera que això que està passant era bastant (per no dir molt) improbable, penso que algú la va cagar i se li va escapar el virus o que algú, lo qual és pitxor, el va deixar anar expressament. De fet hi ha una teoria que ja fa temps que diu que hi ha grups que estudien eliminar el 80% de la població mundial perquè ja se'ls ha tornat ingovernable i incontrolable... Posem-nos al seu lloc per un moment (consti que no ho penso pas això que escriuré i Déu no ho vulgui!): quanta gent improductiva hi ha al món? Entre persones a l'atur, amb incapacitat permanent (de baixa, per entendre'ns), ancians, malalts crònics, discapacitats, joves anti-sistema, delinqüents, persones que es dediquen a l'economia submergida... Al final, les persones que realment creen riquesa son aproximadament un 20% de la població. Si hi sumem que, almenys pel que fa als ancians, malalts crònics i discapacitats, costen als governs una bilionada (amb B de Burro) de calés a l'any... A més, l'economía mundial ha crescut tant que ja l'ha fet insostenible.

Llavors el pla seria el següent: primer creo una crisis econòmica mundial per tenir la gent amb prous problemes al cap com per no preocupar-se de res més. O sigui, desvio l'atenció. Després creo un virus suficientment patògen i infecciós, com per eliminar el 80% de la població i el deixo anar. Com que la gent estarà massa ocupada preocupant-se per la crisis, quan se'n donin compte ja estarà fet. Els supervivents, degut al trauma i a la por, faran tot allò que jo, com a dirigent, els demani amb l'excusa d'evitar els errors del passat. Simple i efectiu, no? A més soluciono el problema de la contaminació, de la fam, de la violencia, de la super-població, de l'aigua, de l'escasesa de recursos naturals...
=====================================================================
Les darreres notícies són que a la junta d'avui se'ns ha anunciat que se'ns repartiran mascaretes a tots els treballadors (jo ja la porto) i que s'està estudiant suspendre el transport públic, i en aquest cas, l'empresa suspendría activitats. També queden suspeses totes les juntes i reunions.

(De fet, jo acabo de llegir a l'Universal (www.eluniversal.com.mx) que s'està estudiant suspendre activitats a la ciutat (EN GENERAL) a partir d'avui al vespre o demà al migdia... Així de greu està la situació... A la Karen ja li van comunicar ahir que no cal que es presenti a treballar fins el día 6 de maig ( i no saben si s'allargarà més la suspensió de classes). Això ho fan perquè el virus té una finestra d'inactivació de 10 díes. Si després de 10 dies no hi ha nous casos, es pot donar l'alerta per acabada.

Els yankis diuen que no creuen haver de fer-ho però estàn estudiant el tancament de fronteres amb México (Estúpids! Ells son els que van iniciar això i tenen l'enemic a casa sense saber-ho. Com sempre...).

1 comentari: