Visitants

Visites

Website counter

dilluns, de juliol 09, 2007

OVNIS sobre Azcapotzalco

Divendres passat, el dia de l'Aniversari de l'Anna (ostres Anna perdona per no haver enviat una postal, només vaig poder escriure ràpid al teu Blog, faig extensiva la felicitació a la Karen i familia), tot es va paralitzar durant una estona al matí.

Jo estava treballant, per variar, i va arribar un paio de sistemes (així n'hi diuen aquí als d'informàtica) i va dir que si no haviem vist l'OVNI. Evidentment em vaig emocionar molt pero també em vaig decepcionar perqué no l'havia vist. Així que una mica més tard, vaig sortir cap a l'altra banda de la planta on hi ha un pati amb una porta prou grosa que a la part de dalt té una reixa. Doncs, allà hi vaig veure un objecte molt petitet d'un color fosc, esfèric i que no es movia. Quina no sería la meva sorpresa quan vaig veure que a intervals, emetía llum com fan els avions.

Quan tornava, i vaig sortir al parking per arribar a l'oficina vaig veure un munt de gent que estava aturada allà veient cap amunt i m'hi vaig afegir. El que vaig veure era espectacular. Hi havia al cel com uns cincuanta objectes platejats, amb forma de globus i un de més gran amb forma d'estel (de la part de baix li queia un filament talment com si fos la cua de l'estel). Els objectes estaven prou amunt i malgrat que feia una mica de vent es movien molt lentament. Evidentment l'opinió general era que es tractava realment de globus pero jo tinc dues objeccions.

La primera es que el color platejat no es gaire comú en els globus, i que fossin globus no explica la presencia de l'objecte més gran amb forma d'estel. A menys que fos un estel, esclar. Pero aquest objecte seguia la trajectoria dels altres i van travessar el cel de banda a banda molt lentament, això si.

En segon lloc, si es tractes de globus d'heli, aquests tindríen la tendencia a moure's amb el vent, amunt, avall, de costat i ho farien tots a l'hora ja que pesen el mateix. En canvi aquests objectes, no es movien amunt i avall sinó que mantenien la mateixa alsada tota l'estona. Apart d'això no es movien tots a l'hora sinó que ho feien individualment. Un dels globus s'atansava a un altre mentres els altres estaven quiets, després es separava, ho feia un altre i així succesivament.

Aixi doncs, tot i que tinc certs dubtes si estic bastant segur de que si es tractava d'Ovnis. Per aquestes contrades son bastant freqüents. Això si, no tinc ni idea de quin tipus d'Ovni eren perqué la veritat es que es movien molt a poc a poc, tampoc sé dir amb seguretat a quina alsada es trobaven pero no semblaven estar molt amunt i es veien prou petits com per pensar que fossin naus tripulades. Potser es tracta d'una missió d'exploració utilitzant naus comandades a distancia pero en aquest cas, perqué n'hi havia tants? No en tenien prou amb dos o tres?

Un altre misteri és que per més que he buscat per tot arreu no he trobat cap menció ni cap noticia enlloc i consti que no ho vaig veure jo sol, que tothom aquí ho estava veient, així que la possibilitat d'una al.lucinació queda descartada.

En fí un misteri molt espectacular. La veritat es que em va fer bastanta por no es normal veure 50 objectes allá al cel i que no s'assemblin a res que hagis vist (exceptuant els globus i els estels esclar).

2 comentaris:

  1. apa nanu la ilusio de la teva vida , un avistamen ¡¡¡¡¡


    la beritat no em fa gaira gracia
    si son ofnis ni unaa mala mica
    i si son alguna cosa de la cia menus osigui que em quedare am elsc globus

    ResponElimina
  2. Q fuerte q fuerte q fuerte... jo ja sabia q el dia 6 de juliol és especial per si sol però q vinguin els OVNIS a felicitar-me... ostia nanu!!!! jajajjaja bueno de totes maneres em va pillar una mica lluny...!!
    Per cert amb el missatge al blog n'hi va haver prou i de sobres!
    Un petonàsssssssssssssss

    ResponElimina