Visitants

Visites

Website counter

dimecres, de desembre 17, 2008

La felicidad ah ah ah aaaaaah...

Estic molt content i felis!

De vegades pensem que la vida només ens maltracta i ens fa patir més del compte, però alguns cops, ens recompensa enormement.

Podríem pensar que generalment només ens alegrem i som felisos i ens sentim ilusionats per coses que ens passen a nosaltres o es relacionen molt íntimament amb nosaltres. Bé, acabo de descobrir que de vegades, un també pot sentir la felicitat i ilusió per les coses que passen als demés.

És més, considero que és més gratificant alegrarse pel que passa als altres més que pel que li passa a un mateix.

Que voleu que hi faci, l'amor és així (fraternal, paternal, filial o marital, com sigui).

Esclar que la vida no t'ho posa tot tan fàcil, oi? Primer t'ha de marejar una mica i fer-te patir una mica, com possant-te el caramel davant de la boca sense acabar de donar-te'l del tot. Però inclús penso que és molt millor així, perquè aprens a valorar aquestes petites coses que fan que la teva vida sigui una mica menys grisa per un moment i que l'agulla que marca el teu nivell d'estrés baixi de cop del vermell al verd passant pel groc.

Si poguèssiu saber els motius que tinc per escriure aquest post ho entendríeu perfectament. Sé que la majoría esteu bastant confosos a hores d'ara i que probablement ja estigueu especulant amb possibilitats fantàstiques. Heu de tenir en compte que aquest mail està dirigit a unes poques persones en especial que ja saben del que estic parlant i per aquest motiu a vosaltres us sona a mandarí.

Però només us puc dir als culpables, que gràcies. Gràcies per donar-me un motiu poderós per sentir-me tant felis i tan ilusionat. Si vosaltres sabèssiu l'alegria i la felicitat que m'heu fet sentir... Us podria dir que no sé perquè pero si que ho sé... És perquè us estimo i encara que sigui tant lluny, les vostres alegríes són i seràn les meves també. De la mateixa forma en que compartiré les vostres penes i procuraré fer-les menys feixugues sempre que estigui a les meves mans.

No podria haver rebut un millor regal de Nadal avansat, apart d'en Santi, que el que vosaltres m'heu fet. Gracies i ara ja sabeu que toca, oi? Ánims!

2 comentaris:

  1. Ostiiiiiiiiii m'encanta veure't taaaaaaaant content! Tot això q dius m'agrada,molt, m'emociona... T'estimoooooo tete!

    ResponElimina
  2. No és més que la pura veritat, germaneta!

    Jo també t'estimo!

    Com veus estic súper-emocionat amb tot plegat i no només ho escric per escriure, ho dic de tot cor.

    ResponElimina