Visitants

Visites

Website counter

dijous, de desembre 11, 2008

A mi també m'agraden els misteris

Avui de pura casualitat he arribat a un blog que m'ha semblat molt interessant.

L'escriu una nena de Barcelona que es diu Anais i que no deu tenir més de 10 anys i si els té, que em perdoni. El blog es diu "Me Gustan los Misterios" http://megustanlosmisterios.blogspot.com/.

M'ha semblat interessant per dues coses :

1. L'Anais escriu sobre temes paranormals (fins i tot té un programa de radio)
2. L'Anais escriu sobre aquests temes millor del que probablement ho pugui fer jo en tota la meva vida. Te una profunditat i una visió que m'han deixat perplexe. Apart m'ha cridat molt l'atenció el punt de vista d'una nena sobre tots aquests temes, m'ha semblat refrescant.

Esclar, que també m'ha cridat l'atenció perquè em recorda a mi a la seva edat. Esclar, que jo ni soc tan intel.ligent, ni he tingut l'estimulació que ha tingut ella (em penso que els seus pares son investigadors o afeccionats a aquests temes). I esclar, era inevitable que em sentís reflexat en ella, com veient la imatge del que jo podria haver arribat a ser (salvant la distancia de la IQ, obvi).

A mi desde sempre m'han atret aquests temes pero quan he reunit el valor necessari per preguntar, gairebé tothom s'ha fet el desentès o ha tirat pilotes fora. Apart, quan jo vaig comensar a interessar-me pel tema, l'internet encara era un embrió o un projecte super-secret del pentagon així que era prou difícil informar-se com cal. No és quelcom que surti a l'enciclopedia catalana tot això...

L'Anais es la atípica nena, que a l'escola fa preguntes que cap mestre és capas de respondre i si n'és capas, no s'atreveix a fer-ho. Esclar, que la filosofia avansada i la metafísica em penso que no es toquen massa a 5è de Bàsica.

Doneu-hi una ullada, espero que us sorprengui igual que a mi. L'Anais es pregunta coses que no me les preguntaria jo ni fart de vi.

3 comentaris:

  1. es imposipla que algu de 10 abriles es posi a escriura de aquestas cosas , seria una gran barbaritat si fos beritat i ames perillos absolutamen aberran

    ResponElimina
  2. Ets molt lliure de pensar el que vulguis.

    Però hauries de donar-li una oportunitat a algú de ser lo suficientment inteligent com per fer-ho tingui l'edat que tingui.

    ResponElimina
  3. aquesta edad tenan de juga i viura la seba infantesa i prou

    ResponElimina