Visitants

Visites

Website counter

dissabte, de març 10, 2007

Dissabte al matí


Dissabte al matí, podria semblar que es algú fantastic no? No ho és. M'he despertat a quarts de 8, la Karen havia de marxar a assajar el festival del dia de la mare i jo em quedo fent neteja, quan arribi anirà al metge i jo em quedaré a tallar-me els cabells (jua semblo un hippy!). Quan arribi anirem al centre a comprar una brusa que necessita pel festival (en un altre post ja us explicaré que representa anar al centre un dissabte al migdia) i quan tornem tinc hora amb la psico-loca. Aixi que el que prometia ser un dissabte al mati de mandra i pura ineficiencia resultarà en un matí de bojos (i part de la tarda eh?). Espero que demà sigui un dia de sillon-bowl total, sinó perdré el meu status de campió mundial de sillon-bowl amateur, i no m'agrada la idea.

Una abrasada!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada