Visitants

Visites

Website counter

dijous, de març 22, 2007

Felicitacions!!!!



Avui he tingut la sort i el privilegi de poder parlar amb el meu cap ( el pobre va de cul, m'ha explicat que porta 3 dies dormint 2 hores).





He aprofitat per preguntar-li com anava a la feina i m'ha dit, contrariament al que jo pensava (per variar, ja sabeu l'optimisme que em gasto), que estava molt content amb la meva feina, que ho estava fent molt bé i que tot semblava indicar que seguiria endavant.





Tot això ha impulsat la meva auto-estima fins als núvols i em fa sentir molt orgullós de mi mateix. Més que res perqué sent una feina que mai havia fet i de la que no en tenia ni idea fa dos mesos he aconseguit que em felicitin i això no em passa cada dia.



Si voleu visitar la pàgina de la meva empresa és : http://www.dym.com.mx


Estic molt content. Esclar que m'agradaria que les coses milloressin economicament no? Però es massa aviat em penso.

Encara tinc molt per demostrar i estic molt a gust (malgrat els "corages" que em fan passar de tant en tant i les sorpreses inesperades que em trobo cada día i em fan anar de cul).

1 comentari:

  1. Teteeeeeeeeeeee q bé nene... això són molt bones notícies!! I deixa't estar de sou primer q et facin fixa i després ja veurem el tema... pensa q tampoc cobres tan malament....
    Un petonàs guapoooooooooooooooo!!!!

    ResponElimina