Visitants

Visites

Website counter

dimecres, de març 07, 2007

Welcome!!!!!!

Hola a tots, com esteu? Espero que tingueu temps de llegir el meu blogg i jo espero tenir temps per escriure-hi de tant en tant!!!!

Si, després de donar-hi moltes voltes, m'he decidit a crear-lo. La idea em voltava per la ment des de fa mig any més o menys. I ara ho he fet més que res, no per falta de feina sinó perqué penso que m'ajudarà psicològicament. Amb la morrinya que m'agafa de tant en tant i que els mails no poden curar.

Espero poder donar-vos noticies de la meva vida a través d'aqui, és menys farragós que escriure 50 mails diaris. També espero poder escriure sobre la vida en aquest país i aquesta ciutat. Això si, perdoneu les faltes d'ortografia pero entre les limitacions del teclat i les meves se'ns escapen algunes de tant en tant. Si trobeu a faltar les ces trencades no em reclameu a mi, es culpa del teclat i els accents oberts també faltaran perqué si sabessiu la combinació de tecles que haig de fer se us possarien els pels de punta. Així que les reclamacions al teclat!

Bé, estic molt satisfet d'haver donat aquest pas. Espero poder escriure bastant!!!!

Una abrasada a tots!!!

3 comentaris:

  1. Hola Albert!!!!
    Staà molt bé q t'apuntis a la febre dels blogs... xo ara falta q el mantinguis al dia, eh???? jajajaja...
    Bueno em sembla q podrem soportar no veure cap ç o cap `.... ja se sap q la tecnologia, en el fons, també acaba sent limitadaaaaa!
    Una baçada des de Sabadell i no oblidis d'anar penajnt cosetes guapo!
    Un petóoooo

    ResponElimina
  2. hola nen que com esta tot : no i pudut escriura fins avui per que ha la iaia manolita li van fer el altra ull lo de la catarata ; estaba una mica liada buenu fins aviat petons

    ResponElimina
  3. Hola!

    Que bé que t'hagis decidit! Almenys a l'era de les comunicacions seguirem comunicats. Sort en tinc del blog de l'Oscar, que sinó no estic al dia!

    Una abraçada!!!

    ResponElimina