Visitants

Visites

Website counter

dilluns, de març 26, 2007

RIDICUL


Us explicaré una historia bastant còmica que m'ha passat avui i dic còmica perqué no m'ho puc prendre d'una altra manera. Avui he anat al Instituto Mexicano de Migración a recollir el meu permís per treballar aquí.


Ja feia un mes que hi hauria d'haver anat, pero no he tingut temps per tota la feina que tenia acumulada. Bé, doncs divendres vaig demanar permís a la feina per arribar més tard avui i aquest matí, jo ben content me n'he anat al INM.


Resulta, que he arribat abans de que obrissin i m'he hagut d'esperar forsa estona perqué has de mirar el número de resposta abans de rebre els papers i no funcionaven els ordinadors. Finalment, m'han donat els papers, he tornat a la feina i quina no seria la meva sorpresa quan veig que la validesa dels documents era fins el 23 de mars, o sigui, divendres passat. Després de donar-hi moltes voltes, agafo la FM3, miro la data de vigencia i efectivament!!!! havia caducat divendres passat. Com que me la van donar al juliol jo pensava que tenia vigencia fins al juliol pero no. Aixi que ara hauré de tornar a passar per tots els tràmits un altre cop, tornar a demanar permís, tornar a pagar... això si, no haig de fer tants tràmits com la primera vegada pero em toca la moral.


En fi, ja us dic que no puc fer més que prendre-m'ho amb humor perqué no em queda més remei que passar pel tubo (pero estic emprenyat eh? Més aviat fins als cullons)

2 comentaris:

  1. lo dicho una mica desastra si que ets,pero esta mol rebe ,que tu prenguis am filosofia perque procupanta no arreclas res


    petons mama

    ResponElimina
  2. Ets la peraaaaaaaaaaaaa Albert carinyuuuuuuu, hi han coses que ni mils de quilòmetres poden fer canviar algunes coses.... jajajajjajaj... aquesta situació és 100% Albert!
    un petonet tete!!!

    ResponElimina