Visitants

Visites

Website counter

dimarts, de març 27, 2007

Estic fatal

Ja l'he tornat a agafar!!! Ostres tu, ja porto dos encostipats aquest any. Son les 11h del matí i estic com una sopa, i això que m'he pres unes pastilles (no em vull ni imaginar com estaría si no me les hagués pres). No tinc ganes de treballar i això que me les estic traient d'on puc les ganes. Tinc ganes de marxar a casa i ficar-me al llit. I el clima no acompanya perqué fa molta calor i em dona més mandra.


Es curiós això dels encostipats. Suposo que es per les diferencies de temperatura que hi ha entre el dia i la nit. Casi tinc el dubte de si hauré dormit amb el cul enlaire.


La cuestió es que em molesta molt estar encostipat, em posa de molt mala lluna perqué em toca molt la moral estar gairebé inhabilitat per un simple encostipat, sense tenir febre ni res.


Casum els "pinches" (com dirien aqui) virus!!!!

2 comentaris:

  1. deu se pude ¿que no et prova el clima?
    es broma, pero de totas maneras cuidat i procura purtaru lu millo pusipla,
    no puc de cap manera graba el que escric si no es anonim ¿no se perque?

    ResponElimina
  2. tete no sé si deu ser culpa de la nostra sang o dels nostres gens xo.... jo tb tic ko..... jajajjaaj.... encara q jo no tingui encostipat si que tic amb un atac de migranya fatal i amb vertics... carai tu!!! Quin parell q tem fets.
    Un petonet de milloraaaaaaaaaaaa.... sort q lo meu no s'encomana per això!!!

    ResponElimina