Visitants

Visites

Website counter

dimarts, de març 20, 2007

Quina Birria!!!!


La Birria, es un plat típic de Jalisco si no m'equivoco (Capital : Guadalajara). Consisteix en un caldo vermellós de pollastre que es serveix en un plat de ceràmica amb una pesa de pollastre. Després se li afegeix ceba picada al gust i salsa (que es més o menys picant depenent de qui la faci i de quins "chiles" hi possi). Jo ja m'he acostumat al picant aixi que més igual el grau de picor. L'únic que us puc confirmar de la recepta es que porta pollastre i jengibre.


Un altre plat deliciós es el POZOLE. Es un caldo de pollastre o carn de porc, cuinat al carbó si hi ha sort i amb un blat de moro gegant i de color blanc que es diu maíz pozolero. Es serveix igual, amb la diferencia de que la carn está esfilaguersada. Després si afegeix enciam, ceba picada, salsa, orenga i rabes tallats a rodanxes. Deliciós.


El motiu de la meva excitació es que molt probablement avui menjaré birria y m'encanta. Ja sabeu que la majoria del temps penso amb l'estomac, jejejeje


Us seguiré informant de les meves aventures culinaries.


1 comentari:

  1. que com com estaba la birria picanteta suposu , perque encara recordu,las surpresas que tenia cuan te umplias la boca , sensa pensa am lu que els iagrada el pican, un peto de la mama

    ResponElimina